Meritus ulaganja, holding društvo Mplus Grupe, promijenilo je ime u Bosqar.
Domaća kompanija, koja se posljednjih godina ubrzano širi i raste, tako će nastaviti poslovati pod brendom Bosqar Invest. Ostaje i brend Mplus, ali samo za njihovu BPTO vertikalu, odnosno onu vezanu uz pozivne centre, što im je ujedno i najjači segment poslovanja.
Drvo i bik
S promjenom imena napravljen je potpuni rebrending, pa je tako promijenjen i vizualni identitet kompanije, koji je predstavljen na svečanosti u Klovićevim dvorima. Do promjene je došlo i na Zagrebačkoj burzi gdje je oznaka (ticker), kompanije promijenjena iz MRUL u BSQR.
Promjenu imena i rebrending za Bosqar je napravila agencija Bruketa&Žinić&Grey. Darko Horvat, predsjednik Uprave sada Bosqar Investa, kaže da su se na rebrending i promjenu imena odlučili jer su se tržišne okolnosti značajno promijenile otkako je kompanija krenula u osvajanje svjetskog tržišta.
“Novim imenom i brendom obuhvaćamo sve raznolikosti naših poslovnih vertikala, opisujemo našu novu snagu i naglašavamo stalnu težnju ka izvrsnosti”, kaže Horvat. Iz Bosqar Investa kažu i da će rebranding podržati ostvarenje ambicioznih poslovnih ciljeva.
“Oni uključuju prerastanje konkurenata u poslovnim segmentima od interesa unutar regije srednje i istočne Europe i EU-a, ali i afirmiranje vodećih pozicija na tržištima na kojima grupacija posluje”.
Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey, objasnio je da Bosqar Invest korijenje vuče iz latinske riječi boscus, odnosno drvo, što je metafora za kompaniju čvrstih korijena, usmjerenu na rast i razvoj. Inspiracija im je bio i boškarin, autohtoni bik, koji je ambiciozan i optimističan kao što su i bikovi s Wall Streeta. “Vizualni identitet komunicira ambiciju ove kompanije da traje”, kaže Bruketa.
Brzi rast
Brzi rast Bosqar Investa počeo je 2016. U kompaniju je u međuvremenu uložio niz važnih igrača, od MidEuropa Partnersa, EBRD-a, mirovinskih i equity fondova do razvojnih institucija, a ona se zahvaljujući njima značajno proširila, uglavnom akvizicijama.
Lani su ostvarili 303 milijuna eura prihoda, a posluju u četiri vertikale – BPTO-u, HR-u, eCommerceu te od nedavno i u prehrani.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu