Dvije godine nakon inicijalne javne ponude, LinkedIn planira prodati dionice u vrijednosti od milijardu dolara.
Vrijednost jedne od najuspješnijih društvenih mreža otada je udvostručena. Tvrtka je na kraju lipnja raspolagala s 873 milijuna dolara, a potez koji bi im donio još gotovine potaknuo je nagađanja da se spremaju za novu akviziciju. Već su kupili Pulse, servis mobilnih vijesti te SlideShare, stranicu za online prezentacije. A povećanje kapitala došlo je nakon što se vrijednost internet kompanije povećala zahvaljujući dobrim poslovnim rezultatima u drugom tromjesečju. Kako piše The Financial times, prodaju dionica vodit će JPMorgan i Morgan Stanley, zajedno s Goldman Sachsom i drugim kompanijama, kojima je ponuđena i mogućnost kupnje paketa LinkedInovih dionica u vrijednosti od 150 milijuna dolara. Nakon ove najave vrijednost dionice tvrtke u utorak je skočila je 2,5 posto na 246,13 dolara, no kasnije se stabilizirala na dva postio nižoj cijeni.
Vrijednost kompanije procjenjuje se na 32 milijarde dolara, što je višestruko više nego u kada su dionice prvi puta izlistane na burzi. Vrijednost je tada bila 4,3 milijarde dolara. Nakon laganog gubljenja interesa, entuzijazam investitora u internetski sektor sada je ponovo porastao zahvaljujući prelasku na mobilno oglašavanje. Upravo je mobilni dio najbrže rastuća linija poslovanja u LinkedInu, a mobilno se na mrežu spaja čak trećina jedinstvenih posjetitelja. Prošloga je mjeseca LinkedIn povećao svoje apetite nakon što im je prihod u drugom kvartalu porastao za čak 59 posto, što je potuklo očekivanja analitičara. Osim toga, tijekom drugog tromjesečja broj korisnika porastao je za 47 posto na 238 milijuna. Samo šest mjeseci nakon debija na burzi, LinedIn je u studenom 2011. na dionicama zaradio 88 milijuna dolara. No tada ipak nisu uspjeli sakupiti 100 milijuna dolara što je bio prvotni plan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu