Atlantic Grupa u tri kvartala bilježi blizu 400 milijuna kuna neto dobiti, što je rast od 14 posto kad se isključe jednokratne stavke. Ostvarili su 42,5 milijardi kuna prihoda od prodaje, što je 9,3-postotno povećanje u odnosu na isto razdoblje prve pandemijske godine te čak 10,1 posto više nego u dosad rekordnoj 2019. godini.
S planiranim investicijama nastavljaju unatoč neizvjesnosti razvoja pandemije i nizu izazova. Prema riječima predsjednika Uprave Emila Tedeschija, najistaknutija su ulaganja u tehnologiju u Atlantic Štarku, nove oblike pakiranja i redizajn Cedevite te u novu tvornicu Argete u okolici Varaždina, gdje su prije pola godine započeli ulaganje od 50 milijuna eura.
Realizacijom ovog projekta planirano je otvaranje i do 150 radnih mjesta. S Barry Callebautom, vodećim svjetskim proizvođačem visokokvalitetnih proizvoda od čokolade i kakaa, početkom ljeta sklopili su ugovor o suradnji kojom unapređuju proizvodnju portfelja u asortimanu čokolada, a Atlantic Štark je prvi regionalni strateški partner Barry Callebauta i njezine tvornice u Novom Sadu.
Uz najveći rast od 15,2 posto u poslovnom području Donat, zatim 10,7 posto rasta Pića, segment Delikatesnih namaza s dominantnom Argetom rastao je 8,4 posto, a 8,2 posto segment Kava, čiji udjel u ukupnim prihodima iznosi 20,4 posto.
Proteklo je razdoblje u znaku dva nova brenda – čokolade Jimmy Fantastic i palete proizvoda na bazi zobi Boom Box, lansirani na tržištima Hrvatske i Slovenije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu