Arena u prvom polugodištu s tri puta višim prihodima

Autor: Marija Crnjak , 28. srpanj 2022. u 22:00
Tijekom lipnja RevPAR (prihod po raspoloživoj sobi) premašio je rezultate ostvarene u 2019./D. Marušić/PIXSELL

Tijekom prvih šest mjeseci imali su i određene jednokratne troškove vezane uz otvaranje Grand Hotela Brioni, ističe se u izvješću.

Arena Hospitality Group u prvih šest mjeseci mjeseci u svojim objektima u Hrvatskoj, Njemačkoj, Mađarskoj, Srbiji i Austriji ostvarila je ukupan konsolidirani prihod od 226,8 milijuna kuna, što je tri puta više nego lani te čini 85 posto prihoda iz 2019. godine, pri čemu su samo prihodi u Hrvatskoj rasli za 2 posto.

Istovremeno je EBITDA bila negativna i iznosila je 8,4 milijuna kuna, uglavnom zbog povećanih troškova na energente, hranu te plaće, zbog porasta potreba za radnicima.

Tijekom prvih šest mjeseci imali su i određene jednokratne troškove vezane uz otvaranje Grand Hotela Brioni, ističe se u izvješću.

Arena bilježi rast gradskog turizma u svojim objektima van Hrvatske, a u Hrvatskoj bilježe uspješan rast poslovanja kampova, posebno kampova Arena Grand Kažela i One 99 Glamping.

Arena u Hrvatskoj bilježi rast udjela kampova u prihodima od 29 posto u odnosu na 22 posto iz 2019.

Tijekom lipnja RevPAR (prihod po raspoloživoj sobi) i ukupni prihodi premašili su rezultate ostvarene u lipnju 2019..

“To je podržano rastom RevPAR-a od 5 posto u Hrvatskoj zahvaljujući snažnom rastu cijena u hotelima, kampovima i turističkim naseljima. Njemačka regija postigla je svoj najsnažniji oporavak u lipnju 2022., s rastom RevPAR-a od 22 posto i rastom prihoda od 17 posto”, ističu u izvješću.

Komentirajte prvi

New Report

Close