Arena Hospitality Group u prvih šest mjeseci mjeseci u svojim objektima u Hrvatskoj, Njemačkoj, Mađarskoj, Srbiji i Austriji ostvarila je ukupan konsolidirani prihod od 226,8 milijuna kuna, što je tri puta više nego lani te čini 85 posto prihoda iz 2019. godine, pri čemu su samo prihodi u Hrvatskoj rasli za 2 posto.
Istovremeno je EBITDA bila negativna i iznosila je 8,4 milijuna kuna, uglavnom zbog povećanih troškova na energente, hranu te plaće, zbog porasta potreba za radnicima.
Tijekom prvih šest mjeseci imali su i određene jednokratne troškove vezane uz otvaranje Grand Hotela Brioni, ističe se u izvješću.
Arena bilježi rast gradskog turizma u svojim objektima van Hrvatske, a u Hrvatskoj bilježe uspješan rast poslovanja kampova, posebno kampova Arena Grand Kažela i One 99 Glamping.
Arena u Hrvatskoj bilježi rast udjela kampova u prihodima od 29 posto u odnosu na 22 posto iz 2019.
Tijekom lipnja RevPAR (prihod po raspoloživoj sobi) i ukupni prihodi premašili su rezultate ostvarene u lipnju 2019..
“To je podržano rastom RevPAR-a od 5 posto u Hrvatskoj zahvaljujući snažnom rastu cijena u hotelima, kampovima i turističkim naseljima. Njemačka regija postigla je svoj najsnažniji oporavak u lipnju 2022., s rastom RevPAR-a od 22 posto i rastom prihoda od 17 posto”, ističu u izvješću.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu