AD Plastik Grupa u prvom je polugodištu 2018. ostvarila neto dobit od 56,3 milijuna kuna, za 44,7 posto više u odnosu na isto razdoblje lani, dok neto dobit u matičnom društvu AD Plastik iznosi 51,99 milijuna kuna i veća je 81,3 posto, pokazuje financijsko izvješće tvrtke.
U tom su razdoblju poslovni prihodi Grupe iznosili 634,7 milijuna kuna ili 19,5 posto više. Predsjednik Uprave Marinko Došen ističe kako polugodišnji rezultati za prvih šest mjeseci pokazuju daljnje unaprjeđenje poslovne efikasnosti i poboljšanje financijske pozicije. "U drugom tromjesečju dogovorili smo nove poslove za europsko i rusko tržište, veće od 35 milijuna eura, što nam je dodatni razlog za zadovoljstvo", kazao je Došen te dodao kako će 2018. najviše obilježiti realizacija novih projekata koji će osigurati nastavak dobrih rezultata i daljnji rast.
"Rusko tržište se oporavlja, a kontinuirano raste i prodaja automobila na europskom tržištu, što se najbolje očituje kroz povećanje narudžbi naših kupaca i sklapanje novih poslova", ističe Došen.
Podsjetio je i kako su u srpnju postali stopostotni vlasnici kompanije Tisza Automotive d.o.o., jedne od vodećih proizvođača plastičnih komponenti za autoindustriju u Mađarskoj. "Na taj način ostvarujemo ključne ciljeve naše strategije rasta i srednjoročnog plana razvoja", kaže Došen. Matično društvo AD Plastik d.d. u tom je razdoblju imalo poslovne prihode od 497,2 milijuna kuna ili 24 posto više. Porasli su mu i prihodi od prodaje, za gotovo 24 posto, na 488,8 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu