Iza AD Plastika još je jedna godina u znaku rasta poslovanja, a u nekoliko ključnih pokazatelja on se očitovao u dvoznamenkastima stopama.
Na razini Grupe, koju uz matično društvo čine i (dvije) tvrtke u Rusiji, te podružnice u Sloveniji, Mađarskoj i Srbiji, poslovni prihodi povećani su u odnosu na godinu prije za 17 posto, sa 1,32 na 1,55 milijardi kuna.
Prema privremenim nerevidiranim podacima, pritom je ostvarena za petinu veća operativna dobit (195 milijuna prema 162 mil. EBITDA-e godinu prije) te 10% veća neto dobit (98,6 milijuna prema 89,3).
“Trend rasta naše grupacije i dalje je iznad kretanja tržišta na kojima poslujemo, što pokazuje da smo izabrali dobar smjer razvoja poslovanja”, ističe Marinko Došen, predsjednik Uprave. Ukratko, AD Plastik potvrdio je atribut vodeće kompanije za razvoj i proizvodnju komponenti interijera i eksterijera automobila u Hrvatskoj i jedne od vodećih u regiji.
Lani je započeta serijska proizvodnja nekoliko novih i važnih projekata među kojima su najznačajniji Clio 5 i Ford Puma te redizajnirani Twingo i Smart, ističe Došen. Dodaje da je kompanija popunila kapacitete u Hrvatskoj, a novi poslovi u vrijednosti od 157,9 milijuna eura, ugovoreni za rusko tržište, značajno će popuniti kapacitete AD Plastikovih ruskih lokacija.
Uz poslove na ruskom tržištu, ugovoreno je i 57 milijuna eura vrijednosti novih poslova na europskom tržištu, čime ukupni novougovoreni poslova dosežu 215 mil. eura. U osvrtu na 2019. prvi čovjek kompanije navodi i da se intenzivno radilo na integraciji mađarske tvrtke u grupaciju, a od izazova koji su pred njom apostrofira pripreme lokacija u Rusiji za prihvat novih projekata.
Lani su realizirane investicije vrijedne 163,5 milijuna kuna, a najvećim se dijelom odnose na širenje kapaciteta za prihvat novih projekata u Hrvatskoj te dijelom u Rusiji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu