Google AdWords je sustav oglašavanja koji se odvija na Googleu (najvećoj svjetskoj tražilici) i partnerskim portalima Googlea. Kako biste izvukli najveću korist iz Google AdWords oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti tog sustava.
Google AdWords danas više nije samo oglašavanje na tražilici već nudi širok spektar mogućnosti oglašavanja na različitim platformama, u različitim formatima i mrežama. Pa tako nudi mogućnosti oglašavanja putem bannera, videa, ciljanih prodajnih oglasa, oglasa specijaliziranih za pametne telefone, oglašavanja na aplikacijama… Važno je upoznati sve mogućnosti oglašavanja kako bi se kvalitetno odabrala ona koja je prikladna potrebama vašeg biznisa, a sve to u cilju donošenja povrata investicije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu