Prema najnovijim podacima Saveznog ureda za statistiku, maslac je u listopadu i studenom bio gotovo 40 posto skuplji nego u istim mjesecima prethodne godine.
Trenutni pregled polica u hladnjacima supermarketa pokazuje da cijene pakiranja od 250 grama kod brendiranih proizvoda dijelom dosežu i četiri eura, a kod vlastite marke trgovina cijene se kreću od 2.39 eura pa nadalje, prenosi Fenix Magazin.
Razlozi za poskupljenje
Predsjednik saveza poljoprivrednika Joachim Rukwied objasnio je povećane cijene, između ostalog, većom potražnjom za mliječnom masnoćom, što otvara alternativne prodajne kanale. Također, općenito ograničena opskrba na tržištu mlijeka ima važnu ulogu u porastu cijena.
Do kraja prosinca Rukwied predviđa daljnji blagi porast cijena mlijeka od dva do tri posto u odnosu na studeni.
– Hoće li se to odraziti i na porast cijena maslaca, tek treba vidjeti, istaknuo je Rukwied.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu