Riječ je o samohodnom zrakoplovu u obliku cigare, napravljenom od golemog balona ispunjenog gotovo bestežinskim plinovima za podizanje. Na balon je pričvršćena gondola za prijevoz putnika, posade i tereta. Zračni brodovi bili su popularni početkom 20. stoljeća, a onda su ih zamijenili moderni zrakoplovi. No vraćaju se, prenosi tportal.
Moderni tehnološki napredak, u kombinaciji s potrebom razvoja zrakoplovne industrije prema neto nultim emisijama, potaknuo je zrakoplovne inženjere da preispitaju koncept cepelina. Novi materijali, poput ultralakog najlona, omogućili su razvoj suvremenijih verzija zračnih brodova.
Zamjena zapaljivog vodika helijem povećala je sigurnost, izbjegavajući katastrofe poput one s Hindenburgom, luksuznim njemačkim zračnim brodom koji je 1937. eksplodirao pred kamerama. Suvremeni standardi i tehnološki napredak osigurali su to da današnji zračni brodovi s Hindenburgom dijele tek oblik i upotrebu plina lakšeg od zraka.
Iako zračni brodovi obično lete brzinom od oko 100-130 km/h, daleko ispod brzine mlaznih aviona, sve više se promoviraju kao oblici sporijeg putovanja, slično brodovima za krstarenje ili noćnim vlakovima, u kojima iskustvo putovanja nadoknađuje manjak brzine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu