Orbico grupa, vodeći europski distributer velikog broja globalno zastupljenih robnih marki, od proizvoda za njegu i ljepotu, prehrambenih proizvoda, tehničkih uređaja, igračaka, tekstila i drugog, dodala je na popis još jedno zvučno ime. S Authentic Brands Group potpisala je dugoročno partnerstvo za poticanje Championovog poslovanja na području Europe, Bliskog Istoka i Afrike (EMEA).
Authentic Brands Group globalna je platforma za razvoj i licenciranje brendova koja je s Orbicom najavila novo licencno partnerstvo za kultni brend Champion. Taj strateški savez, navode, postavlja temelje za dugoročnu suradnju koja će otvoriti nove prilike za rast i razvoj Championa i obje tvrtke diljem Europe, Bliskog Istoka i Afrike.
Sjedište u Carpiju
Preko ugovora s Authenticom, Orbico je sklopio desetogodišnju licencu s mogućnošću produljenja za brend Champion, a preuzima i pravne osobe i maloprodajne trgovine Champion Europe sa sjedištem u Carpiju u Italiji, koja trenutačno posluje u 36 zemalja, zapošljava više od 1300 ljudi i ima više od 90 maloprodajnih objekata diljem regije. Tvrtka se, najavljuju, planira dodatno proširiti diljem Europe u nadolazećim godinama.
Orbicu je to strateško partnerstvo odskočna daska za širenje poslovanja na sva europska tržišta i iskoristit će, napominje se u priopćenju, svoju stručnost i desetljeća iskustva u distribuciji globalnih robnih marki kako bi poboljšali Championovo snažno poslovanje na nekoliko ključnih tržišta.
Champion ima bogatu povijest. Osnovali su ga 1919. braća Feinbloom kao “Knickerbocker Knitting Company.” Champion je proizvodio sportsku odjeću za sve NBA momčadi tijekom 1990-ih i neke NFL momčadi tijekom 1970-i 1990-ih. Odjenuo je i olimpijski košarkaški tim za Ljetne olimpijske igre 1992.
Od 2008. proizvodio je dresove za momčad Premier lige Wigan Athletic, nacionalnu nogometnu reprezentaciju Walesa i dres grčke košarkaške reprezentacije. Majica s kapuljačom obrnutog tkanja izložena je 2017. u Muzeju moderne umjetnosti (MoMA) u sklopu izložbe s modnim artiklima koji su snažno utjecali na moderno društvo.
Henry Stupp, regionalni predsjednik EMEA i Indija – Lifestyle za Authentic, rekao je da je Champion snažna tvrtka u Europi, s uspostavljenim poslovanjem i duboko odanim kupcima.
“Od trenutka kada smo kupili brend, Europa je bila središnja točka naše strategije, a Orbico se pokazao kao snažan izbor zahvaljujući njihovoj neusporedivoj stručnosti i dokazanom uspjehu s brendovima svjetske klase. Uvjereni smo da ćemo zajedno podići prisutnost brenda diljem EMEA-e, nastavljajući njegovu ostavštinu i čineći ga modernim simbolom inovacije i sportskog stila”, rekao je Strupp.
Od Elvisa do Beckhama
Posljednjih godina Orbico se strateški usredotočio i uspješno poslovao u kategoriji sportskog stila, postavši ekskluzivni distributer za neke od vodećih marki obuće u srednjoj i istočnoj Europi, uključujući Converse, Dr. Martens i Merrell, što ih je dodatno motiviralo za širenje poslovanja na različite geografske regije.
Authentic Brands Group Authentic Brands Group povezuje legendarne sportske, lifestyle, zabavne i medijske brendove s najboljim partnerima, kako bi optimizirao dugoročnu vrijednost na tržištu. Generirajući više od 32 milijarde dolara u globalnoj godišnjoj maloprodaji, Authenticovi brendovi prodaju se u 150 zemalja, uključujući više od 13.000 samostojećih trgovina te 400.000 prodajnih mjesta.
Portfelj brendova Authentic uključuje marke Shaquille O’Neal, David Beckham, Sports Illustrated, Marilyn Monroe, Elvis Presley, Muhammad Ali, Reebok, Ted Baker, Hervé Léger, Nautica, Juicy Couture….
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu