HTZ u rani booking s 3D promocijom u Zürichu i Londonu

Autor: Poslovni dnevnik , 09. prosinac 2024. u 13:47
Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić/Neva Žganec/PIXSELL

Prva takva akcija u sklopu kampanje za rano rezerviranje (early booking) bila je na glavnom željezničkom kolodvoru u Zürichu i dvije frekventne lokacije u Londonu.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u sklopu kampanje za rano rezerviranje na četiri lokacije u Europi provodi 3D hyperGram aktivacije, kojima uz tu novu hologramsku tehnologiju Hrvatsku inovativno predstavlja s motivima koji lebde, bez ekrana i stakla, izvijestili su iz HTZ-a.

Prva takva akcija u sklopu kampanje za rano rezerviranje (early booking) bila je na glavnom željezničkom kolodvoru u Zürichu i dvije frekventne lokacije u Londonu, a iduće će biti u Münchenu, od 17. do 19. prosinca, kažu iz HTZ-a.

“Suvremeni turisti traže nove doživljaje, dok istovremeno digitalizacija postavlja visoke standarde koje aktivno pratimo i provodimo u promotivnim aktivnostim. 3D hyperGram aktivacije pokazuju hrvatske turističke adute na nekim od nama najvažnijih tržištima poput Velike Britanije i Švicarske, a slijedi i Njemačke, gdje se vraća trend ranijeg bukiranja odmora”, objasnio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Kako se taj oblik oglašavanja provodi u blagdanskom razdoblju, u HTZ-u očekuje da će 3D modele promocije vidjeti više od 840 tisuća prolaznika svaki dan, na sve te četiri lokacije.

Cilj kampanje za rane rezervacije “Croatia is just a booking away”, koja je u tijeku, HTZ potiče ranije rezerviranje odmora i putovanja u Hrvatsku u 2025. na tržištima Njemačke, Austrije, UK, Nizozemske, Švedske i Švicarske.

Komentirajte prvi

New Report

Close