Nakon što je, prije nešto više od godinu dana, grupa H&M najavila kako će se Monki, modna marka namijenjena mlađoj klijenteli, pridružiti Weekdayju kako bi stvorila jedinstveni brend usmjeren prema mladima, grupacija je izdala kratko priopćenje o sudbini postojećih Monki trgovina.
Tužna vijest stigla je za sve ljubiteljice modnog brenda Monki. U godini koja je pred nama, zatvorit će se njihove trgovine, a tek će njihov ‘ograničeni broj’ postati Weekday.
Priopćenje je to koje je stiglo iz grupacije H&M-a, koji u svom portfelju ima i ovaj brend, no nisu naveli nikakve detalje o tome što će se dogoditi sa dosadašnjim zaposlenicima, kao ni koje će trgovine nastaviti svoj rad pod Weekdayjom.
Monki inače ima 56 trgovina diljem svijeta. Zatvaranja su počela u 2022. godini, kada je H&M zatvorio njih 20, a u 2023. je zatvoreno i švedsko sjedište modne marke. Grupacija H&M kupila je Monki 2008., iste godine kada su kupili i Weekday i Cheap Monday, koji su do tada bili pod grupacijom Fabric Scandinavien AB.
Ipak, barem za sada, H&M namjerava i dalje komercijalizirati Monki proizvode putem web trgovine te u dućanima Weekdayja, prenosi tportal.
Unatoč racionalizaciji svog portfelja, zadržavaju i dalje značaj broj robnih marki, uključujući i one glavne – H&M, & Other Stories, COS i Arket.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu