Ulazimo u 2025. godinu s optimizmom, ali i oprezom. Prehrambena industrija, posebice sektor HoReCa i turizam, značajno ovise o izazovima uzrokovanih globalnim promjenama, a poslovanje u velikoj mjeri oblikuje niz međunarodnih zbivanja.
Nedavni povratak Donalda Trumpa u Bijelu kuću nagovještava geopolitičke promjene koje će zasigurno utjecati na globalne lance opskrbe i izazove s kojima se suočava hrvatski prehrambeni sektor. Trumpova administracija naglašava stabilizaciju tržišta i pokušaj smirivanja napetih odnosa u Ukrajini i Bliskom istoku, čije posljedice osjećamo i u Hrvatskoj, osobito u prehrambenoj industriji.
Za domaće prehrambene aktere, uključujući ORKA Grupu, ključni zadatak ostaje osigurati pouzdanu opskrbu i konkurentne uvjete za partnere i krajnje korisnike. Dok su prethodne godine donijele značajne oscilacije cijena, 2025. vidimo kao priliku za stabilizaciju tržišta putem pametnih logističkih rješenja i dugoročnih strategija.
ORKA Grupa, čiji su dio brendovi Fisherija, the meat, Mesoprerada i Wine&Friends, već se dokazala kao lider u opskrbi HoReCa sektora, a fokus nam je na kvaliteti i vrijednosti za novac, pružajući kupcima najbolje od lokalnog i globalnog tržišta. U idućoj godini, dodatno ćemo jačati suradnju s ključnim akterima prehrambenog lanca, investirati u inovacije i fokusirati se na održiva rješenja.
Poboljšanje distribucijskih lanaca, optimizacija logistike i fokus na dugoročnu suradnju ključni su temelji za održivi rast. Naša odgovornost prema partnerima i krajnjim korisnicima ostaje nepromijenjena: osigurati sigurne, kvalitetne i povoljne prehrambene proizvode unatoč vanjskim utjecajima.
S 2025. godinom pred nama, ORKA Grupa ostaje predvodnik promjena te smo spremni prihvatiti izazove i graditi stabilniju budućnost za naše partnere, kupce i zajednicu.