Ulazak u novu poslovnu godinu prilika je za osvrt na postignuća i usmjerenost prema budućnosti. Suočavamo se s kompleksnim izazovima i mogućnostima, a vjerujem da će 2025. biti godina prilagodbe novim trendovima deglobalizacije, ubrzane digitalne transformacije i sve snažnijih pritisaka na održivost. Ti trendovi donose potencijal za rast, ali i prepreke za gospodarstvo, osobito u automobilskoj industriji.
Geopolitička zbivanja i dalje oblikuju tržišta kroz promjene u trgovinskim politikama, inflacijske pritiske i poremećaje u opskrbnim lancima. Očekujemo nastavak deglobalizacije u 2025., što za nas znači snažniju suradnju na europskom tržištu i rješenja prilagođena potrebama naših kupaca.
Digitalizacija poslovnih procesa, umjetna inteligencija i pametni sustavi transformiraju industriju brže nego ikad, omogućujući poboljšanje učinkovitosti, prilagodljivosti i kvalitete proizvoda. Održivost ostaje jedan od ključnih čimbenika za stjecanje povjerenja i stvaranje dugoročne tržišne vrijednosti, a AD Plastik Grupa jedan je od pionira u tom području. Istovremeno, usklađivanje s novim ekološkim standardima i digitalna transformacija predstavljaju financijske izazove, ali i priliku za bolje pozicioniranje na tržištu.
Najveći potencijal AD Plastik Grupe u 2025. je ostvarenje punih kapaciteta serijske proizvodnje projekata pokrenutih u 2024. Realizacija ugovorenih količina pozitivno će utjecati na prihode i osigurati nam stabilan rast. Svoje komercijalne aktivnosti nastavit ćemo s maksimalnim intenzitetom, uz daljnje unapređenje i modernizaciju razvojnih procesa. Inovativnost i prilagodljivost naša su strateška prednost, a diversifikacijom proizvoda definiramo smjer budućeg napretka.
U 2025. ulazimo s jasnom vizijom koja se temelji na osnaživanju naše pozicije u Europi kroz prilagodbu tržišnim zahtjevima. Spremni smo za izazove koji dolaze, ali još važnije – prepoznajemo prilike koje ćemo iskoristiti. Naša posvećenost održivom rastu, inovacijama i razvoju osigurava stabilan put prema uspjehu u dinamičnoj godini pred nama.