Tvrtka je tijekom godine uložila 2,1 milijardu eura u snižavanje cijena za svoje kupce. Ova svjesna odluka je na globalnoj razini pridonijela povećanju posjeta robnim kućama za 3,3 % i online posjeta za 28 %, dok je broj online narudžbi porastao za 9 %. Prodaja je dosegnula 41,8 milijarde eura u tri poslovna područja: IKEA Retail, Ingka Centres i Ingka Investments, bilježeći pad od 5,5 % u odnosu na prošlu poslovnu godinu.
„Bila je to godina hrabrog ulaganja u budućnost kako bi IKEA bila pristupačnija, dostupnija i održivija. Za nas nikada nije bilo važnije stati uz što veći broj ljudi nego što je to u ovome trenutku. Naša jedinstvena poslovna struktura i financijska neovisnost omogućuju nam donošenje odluka i ulaganje za desetljeća koja dolaze, čineći nas otpornijima na globalne i ekonomske događaje te nam omogućuju da ostanemo dugoročno fokusirani na svoj posao i kupce. Također, ostali smo usmjereni na svoje ambiciozne ciljeve održivosti, radeći na osiguravanju budućnosti našeg poslovanja“, istaknuo je Juvencio Maeztu, zamjenik izvršnog direktora i direktor održivosti u Ingka Grupi (IKEA).
Tijekom poslovne godine 2024. IKEA Hrvatska ostvarila je odlične rezultate, navode iz kompanije. Ukupno ostvareni prihod svih IKEA jedinica – robne kuće IKEA Zagreb, internetske trgovine, Studija za planiranje i dostavnih centara – iznosio je 165,66 milijuna eura. Ukupni porast prihoda u odnosu na prošlu poslovnu godinu je 10,4 %, čime je IKEA Hrvatska među vodećim tržištima u Ingka Grupi.
Povećanje prometa internetske trgovine
U protekloj poslovnoj godini IKEA Hrvatska uložila je 12,8 milijuna eura u snižavanje cijena za više od polovice asortimana. U robnu kuću IKEA Zagreb tijekom protekle poslovne godine došlo je 1 778 655 posjetitelja, što je povećanje od 3,4 % u odnosu na prethodno razdoblje. Još veće povećanje prometa imala je internetska trgovina, tijekom PG24 imala je 20 228 814 posjeta (povećanje od 11,8 %), što je rezultiralo s 274 828 kupnji putem interneta – čime je dodatno na značaju dobio AutoStore robne kuće IKEA Zagreb, automatski sustav za prikupljanje i pakiranje narudžbi, prvi takav u IKEA svijetu.
Najprodavaniji IKEA proizvodi u Hrvatskoj
U Hrvatskoj je ukupno prodano 14 994 054 IKEA proizvoda, što je povećanje od 15,5 %. Među najprodavanijim namještajem su predmeti iz popularnih obitelji proizvoda PAX i KOMPLEMENT, dok je favorit hrvatskih kupaca svakako bio HEMNES dnevni krevet. Najprodavaniji pojedinačni proizvod je, pak, OFTAST tanjur – samo u PG24 prodano je 185.874 komada, a među dodatcima za dom omiljeni izbor bila su i rješenja za odlaganje PÄRKLA.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu