Industrijski metaverzum je digitalni ekosustav koji spaja tehnologije poput umjetne inteligencije, digitalnih blizanaca, virtualne i proširene stvarnosti, interneta stvari i automatizacije kako bi unaprijedio dizajn, proizvodnju i održavanje industrijskih sustava. U ovom virtualnom prostoru tvrtke mogu simulirati, testirati i optimizirati procese, proizvode i operacije prije nego što ih implementiraju u stvarnom svijetu.
„Industrijski metaverzum spaja dugoročni napredak u dizajnu proizvoda i automatizaciji tvornica s umjetnom inteligencijom, označavajući novu eru digitalizacije,“ poručuje Leonhard Muigg iz Siemens AG Austrija, koji će na konferenciji HGK Vrijeme je za industriju pojasniti koncept industrijskog metaverzuma, te govoriti o važnosti ekosustavnog pristupa, o perspektivama proizvodne industrije te o održivosti i geopolitičkim trendovima. Kroz odabrane primjere, pokazat će da je industrijski metaverzum ovdje da ostane, ubrzavajući inovacije, omogućujući benefite održivosti, potičući suradničko donošenje odluka i pružajući pristup prednostima tehnologije i za ne-stručnjake.
Vrijeme je za industrijuće se u svom programu fokusirati na ključne aspekte industrijske transformacije i konkurentnosti. Keynote govornici donose teme koje oblikuju budućnost industrije u Hrvatskoj, Europi i svijetu. Tako će Karlo Ressler, zastupnik u Europskom parlamentu govoriti o industrijskoj budućnosti Europe dok će Velimir Šonje, ekonomski analitičar, govoriti o industrijskoj budućnosti Hrvatske. Poseban naglasak konferencije su net-zero inicijative, a govornici će pokušati odgovoriti na pitanje kako industrija može predvoditi zelenu tranziciju kroz primjenu clean-tech rješenja.
Paneli će obuhvatit teme poput industrijske sigurnosti s naglaskom na kibernetičku otpornost, temu umjetne inteligencije u industriji, teme deglobalizacije i lokalizacije opskrbnih lanaca. O perspektivama za jačanje konkurentnosti hrvatske industrije na jednom od panela će govoriti i Marinko Došen, predsjednik upravnog odbora AD Plastik.
„Hrvatska se industrija mora osloniti na inovacije, održivost i razvoj talenata. U svijetu u kojem digitalna transformacija mijenja svaki sektor gospodarstva, moramo biti predvodnici u njihovoj primjeni. Istovremeno, deglobalizacija i povećana usmjerenost na regionalne opskrbne lance prilika je za nas koju trebamo prepoznati. Hrvatska može postati regionalno središte za održive lance opskrbe i proizvodne procese kroz jačanje lokalne proizvodnje i održivih poslovnih modela. Imamo znanje, snagu i viziju pa prilike pred nama trebamo iskoristiti,“ smatra Došen.
Konferencija Vrijeme je za industriju Hrvatske gospodarske komore održat će se 3. prosinca u Zagrebu. HGK konferencijom želi poručiti između ostaloga da Hrvatska ima priliku u ovoj digitalnoj transformaciji biti puno više od pukog promatrača. Ovogodišnja tema otvara vrata revolucionarnom konceptu industrijskog metaverzuma koji spaja najmodernije alate s održivim poslovanjem i suradničkim donošenjem odluka.
Konferencija nije samo susret industrijskih lidera, već i prostor za razmjenu ideja, inspiraciju i stvaranje zajedničke vizije budućnosti. Konferenciji će prisustvovati brojni sudionici koji žele biti dio promjena i oblikovati novu eru industrije.
Konferenciju su podržali Ministarstvo gospodarstva i Ministarstvo zaštite okoliša i zelene tranzicije kao pokrovitelji, Europska komisija kao institucionalni partner, te AD Plastik kao sponzor. Za više informacija o programu i govornicima posjetite stranicu konferencije Vrijeme je za industriju.