Google je izvijestio da testira promjenu u prikazivanju rezultata pretraživanja hotela u skupini europskih zemalja kako bi udovoljio odredbama EU-a o ravnopravnom tržišnom natjecanju. Trenutno se pri pretraživanju hotela na najistaknutijim mjestima pojavljuju tri plaćena rezultata sa specijaliziranih tražilica i portala poput Booking.coma ili Check24, a ispod njih Google prikazuje interaktivnu kartu s podacima hotela na kojoj se vide i cijene noćenja, piše dpa. Tek ispod karte prikazuju se hoteli koji nisu platili oglase. Google je sada pokusno odlučio s najistaknutijih rezultata pretraživanja u Njemačkoj, Belgiji i Estoniji izbaciti plaćene oglase i interaktivnu kartu. Kompanija je tim pokusom bar trenutno ispunila zahtjeve konkurencije u hotelskom sektoru koji žele da se putnicima onemogući izravna rezervacija smještaja putem rezultata pretraživanja. Uklonit ćemo, pokusno, kartu koja pokazuje lokaciju hotela i hotelske rezultate prikazane ispod nje, napisao je na blogu u utorak šef Googleovog pravnog odjela Oliver Bethell. “Smatramo da se najnovijim prijedlogom ispravno uspostavlja ravnoteža u odnosu na teške kompromise koje DMA (direktiva EU-a o digitalnim uslugama) predviđa”, napisao je Bethell.
“Jako smo se nevoljko odlučili na taj korak jer uklanjanje korisnih značajki ne koristi ni potrošačima ili tvrtkama u Europi”, naglasio je. Nakon što test bude završen, rezultati će se ponovo prikazivati kao i prije. Google nije precizirao koliko će točno test trajati. EU je propisima o digitalnim tržištima zabranila velikim online platformama favoriziranje vlastite ponude.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu