Google testira promjenu pretraživanja hotela u Europi

Autor: Poslovni.hr , 26. studeni 2024. u 21:59
Foto: Reuters

Google nije precizirao koliko će točno test trajati.

Google je izvijestio da testira promjenu u prikazivanju rezultata pretraživanja hotela u skupini europskih zemalja kako bi udovoljio odredbama EU-a o ravnopravnom tržišnom natjecanju. Trenutno se pri pretraživanju hotela na najistaknutijim mjestima pojavljuju tri plaćena rezultata sa specijaliziranih tražilica i portala poput Booking.coma ili Check24, a ispod njih Google prikazuje interaktivnu kartu s podacima hotela na kojoj se vide i cijene noćenja, piše dpa. Tek ispod karte prikazuju se hoteli koji nisu platili oglase. Google je sada pokusno odlučio s najistaknutijih rezultata pretraživanja u Njemačkoj, Belgiji i Estoniji izbaciti plaćene oglase i interaktivnu kartu. Kompanija je tim pokusom bar trenutno ispunila zahtjeve konkurencije u hotelskom sektoru koji žele da se putnicima onemogući izravna rezervacija smještaja putem rezultata pretraživanja. Uklonit ćemo, pokusno, kartu koja pokazuje lokaciju hotela i hotelske rezultate prikazane ispod nje, napisao je na blogu u utorak šef Googleovog pravnog odjela Oliver Bethell. “Smatramo da se najnovijim prijedlogom ispravno uspostavlja ravnoteža u odnosu na teške kompromise koje DMA (direktiva EU-a o digitalnim uslugama) predviđa”, napisao je Bethell.

“Jako smo se nevoljko odlučili na taj korak jer uklanjanje korisnih značajki ne koristi ni potrošačima ili tvrtkama u Europi”, naglasio je. Nakon što test bude završen, rezultati će se ponovo prikazivati kao i prije. Google nije precizirao koliko će točno test trajati. EU je propisima o digitalnim tržištima zabranila velikim online platformama favoriziranje vlastite ponude.

Komentirajte prvi

New Report

Close