Air Serbia: Profitabilnost prvi kriterij širenja

Autor: Poslovni.hr , 25. studeni 2024. u 06:59

Iz menadžmenta poručuju da je glavni fokus prijevoznika sada na daljnjem rastu na kineskom tržištu.

Air Serbia je priopćila da je usvojila odmjeren i strateški pristup širenju na dugim linijama s profitabilnošću na čelu procesa donošenja odluka. Govoreći na CAPA Airline Leader Summit World & Awards for Excellence, koji se održava u Beogradu, Jiri Marek, izvršni direktor Air Serbia-e, rekao je:

“Moramo razumjeti tko smo. Mi smo regionalni zračni prijevoznik, stoga ne želimo donositi nikakve odluke koje potencijalno mogu ugroziti našu profitabilnost. Počinjemo s niskim frekvencijama, testiramo tržište i ako tržište radi i budemo zadovoljni, rasti ćemo i zgušnjavati se. Za nas je ova strategija vrlo dobro funkcionirala”. Marek kaže da je glavni fokus prijevoznika sada na daljnjem rastu na kineskom tržištu, piše Ex-Yu Aviation News. “Pokrenuli smo Guangzhou dva puta tjedno, Šangaj će započeti s dva puta tjedno u siječnju i, ako ovo uspije, nastavit ćemo zgušnjavati te rute i potencijalno razmatramo treću destinaciju u Kini što će logično biti Peking, ali postupak prijave za dozvole i dozvole za slijetanje u Kini oduzimaju puno vremena pa ćemo se trenutno koncentrirati na zgušnjavanje Guangzhoua i Šangaja, a paralelno ćemo raditi na drugom odredište”, rekao je Marek.

“Kada smo radili u Tianjinu, sve su rezervacije dolazile osam dana prije polaska. Zamislite samo da obavljate dugolinijsku uslugu gdje vidite da je prazna, a onda se osam dana prije polaska napuni. Jako je stresno. Nedavno smo ga obustavili jer kada smo pokrenuli Guangzhou, shvatili smo da oni ljudi koji su dolazili u zadnjih osam dana koriste Guangzhou ili druge točke jer već postoji dovoljan kapacitet za potražnju koja je trenutno dostupna u Kini”, zaključuje Marek.

Komentirajte prvi

New Report

Close