Prije nekoliko dana tisuće mladih iz cijele Europe plesalo je na Zagrebačkom Velesajmu na Dia de Los Muertos Halloween party u organizaciji BSH Events. Taj hrvatski glazbeni brend itekako je poznat i europskoj javnosti – više od 100 tisuća ljudi posjetilo je neko od BSH-ovih događanja, većinom na atraktivnim lokacijama poput Cave Romane u Istri, tvrđava Medvedgrad i Revelin… U snažno rastućoj festivalskoj industriji, u kojoj većinom vladaju strani brendovi, tako je i Hrvatska dobila jakog aduta.
Otkrivanje Hrvatske
Drago Vukelić, kao DJ poznat po imenu Pablo Panda, jedan je od osnivača brenda, a sve je krenulo od jednog dočeka Nove godine koji je organizirao 2014. za širi krug prijatelja. Uslijedio je prvi veći event – BSH Medvedgrad 2015., a logičan nastavak bio je prvi veliki event na obali.
“Naša misija u BSH Events je stvoriti neusporediva iskustva koja spajaju ljepotu krajolika Hrvatske s elektronskom glazbom svjetske klase. Cilj je okupiti ljude iz cijelog svijeta, njegujući osjećaj zajedništva kroz zajedničke strasti prema glazbi, kulturi i avanturi. Svaki događaj osmišljen je ne samo kao zabava, već i kao impresivno putovanje koje ostavlja trajna sjećanja”, kaže nam Vukelić koji je tako pozicionirao značajnije Hrvatsku na svjetskoj karti ljubitelja elektronske glazbe.
“Iznimno tehnički i organizacijski zahtjevna organizacija evenata na jedinstvenim, egzotičnim lokacijama postala nam je specijalnost. S dosadašnjim iskustvom i teamom koji imamo, praktički ne postoji lokacija na kojoj ne možemo organizirati event”, kaže Vukelić.
“Naši su događaji osmišljeni tako da stvore osjećaj pripadnosti, gdje se sudionici mogu povezati jedni s drugima i s glazbom na smislen način. To se odnosi i na lokalnu zajednicu, surađujući s lokalnim tvrtkama, umjetnicima i dobavljačima, osiguravamo da naši događaji imaju pozitivan utjecaj na područja u kojima djelujemo. U odabiru, kako lokacija tako i DJ-eva, nikada ne radimo kompromise s kvalitetom”.
Snažna komponenta u svemu je, naravno, promocija… “Vodimo interaktivne kampanje kao što su ankete, nagradne igre, aktivacije u suradnji s našim partnerima i sponzorima kako bismo povećali angažman i povezali se s našim sljedbenicima. Koristimo ciljane oglase na platformama kao što su Facebook i Instagram kako bismo dosegli određene demografske skupine na temelju interesa, lokacije i ponašanja.
Partnerstvo s influencerima i umjetnicima pomaže nam da iskoristimo njihovu bazu sljedbenika, proširujući svoj doseg i dodajući kredibilitet našem brendu. Također, koristimo e-mail kampanje kako bismo svoje pretplatnike informirali o detaljima događaja, ekskluzivnim ponudama i ranoj prodaji ulaznica”.
Kroz godine rada ostvarena je i suradnja s puno međunarodnih brandova, festivala, promotora, DJ-eva kao što su Amnesia Ibiza, Echoes from Agartha… “Gates of Agartha koji smo ove godine po drugi put organizirali u Cave Romane za sada je naša najznačajnija suradnja. U dvije godine doveli smo više od 7000 posjetitelja u tu jedinstvenu lokaciju. U suradnji s NOA beach club organiziramo Croatia Beach Music Conference gdje se okupljaju vodeći ljudi iz Event industrije”.
Velika konkurencija
U planu je, ističe Vukelić, snažno regionalno širenje brenda… “Event industrija je vrlo konkurentna, a mnogi festivali se bore za svoje mjesto pod suncem. Razlikovanje BSH Eventa od drugih zahtijeva stalne inovacije i održavanje jedinstvene ponude vrijednosti. Usredotočeni smo na pružanje osebujnih iskustava, iskorištavanje naših prekrasnih lokacija i pripremanje vrhunskih glazbenih postava kako bismo se izdvojili.
Ovog proljeća imali smo prvi event u Sloveniji… U budućnosti planiramo daljnje širenje na regiju, što osim Slovenije uključuje Italiju, Austriju, BIH… Naravno, planiramo nove festivale u Hrvatskoj s našim međunarodnim partnerima”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu