Raiffeisen banka velikim slavljem obilježila 30 godina poslovanja u Hrvatskoj

Autor: Promo , 05. studeni 2024. u 22:00
Više od tisuću klijenta, partnera i suradnika proslavilo je veliku obljetnicu/RBA

RBA je donijela dašak zapadnog poslovanja i bila jedan od utemeljitelja modernog bankarstva na ovim prostorima.

Raiffeisen banka, prva banka u Hrvatskoj osnovana stranim kapitalom, obilježila je 30 godina poslovanja velikim slavljem za više od tisuću klijenta, partnera i suradnika.

Ova obljetnica potvrda je dugogodišnjeg uspješnog rada i jasan znak da je RBA prepoznata kao banka od povjerenja i banka koja razumije financijske potrebe klijenata. RBA je donijela dašak zapadnog poslovanja i bila jedan od utemeljitelja modernog bankarstva na ovim prostorima.

Od čekova, “peglanja” kartica i ispisivanja gomile papira do 100 % digitalnih proizvoda bio je dug i nepredvidiv put.

Najbolja digitalna banka u Hrvatskoj
Tijekom 2024., na tridesetu godišnjicu poslovanja, RBA je dobila i značajno priznanje, a to je proglašenje najboljom digitalnom bankom u Hrvatskoj. Digitalizacija je klijentima omogućila mnogo toga, između ostalog i ravnanje prema vlastitim potrebama, a ne prema radnom vremenu poslovnica.

Keserić: Uložili smo mnogo truda kako bismo postali predvodnici digitalnog bankarstva, no nismo zanemarili važnost ljudskog kontakta.

Omogućila je da svakodnevne stvari obavljaju brzo, lako i u pokretu, iz ureda, s kauča ili s putovanja. Danas su banci u fokusu sasvim individualiziran pristup i proizvodi koji olakšavaju, a ne kompliciraju život. RBA se sve više oslanja i na revolucionarne mogućnosti AI-ja, uz poštivanje svih regulatornih okvira i sigurnosnih zahtjeva.

“Želim naglasiti kako smo itekako svjesni naše uloge i odgovornosti u digitalnoj eri. Uložili smo mnogo truda, vremena, znanja i svih drugih resursa kako bismo postali predvodnici digitalnog bankarstva. No, nismo zanemarili važnost ljudskog kontakta. Iza svega digitalnog su nitko drugi nego – ljudi.

Komunikacija na osobnoj razini ne smije i neće biti zamijenjena digitalnim kanalima. Ne možemo digitalizirati emocije i dobre odnose, po čemu je RBA ipak prepoznatljiva među klijentima, partnerima i zaposlenicima”, rekla je Liana Keserić, predsjednica Uprave Raiffeisen banke u Hrvatskoj, koja danas broji više od 1700 zaposlenika i ukupno 62 poslovnice u svim hrvatskim regijama.

Georg Feldscher, član Uprave RBA, Andrii Stepanenko, član Uprave RBI, Ante Odak, član Uprave RBA, Višnja Božinović, članica Uprave RBA, Herbert Stepić, bivši predsjednik Uprave RBI, Liana Keserić, predsjednica Uprave RBA, Peter Jacenko, član Nadzornog odbora RBHR i Harald Kreuzmair, član Nadzornog odbora RBHR/RBA

Online otvaranje računa i kreditiranje za poduzetnike i obrtnike
Nagradu za najbolju digitalnu banku opravdava i činjenica da je RBA bila prva poslovna banka u Hrvatskoj koja je omogućila poduzetnicima i obrtnicima online otvaranje računa, bez potrebe za fizičkim dolaskom u poslovnicu. U većini slučajeva, oni mogu očekivati da će njihov račun biti aktivan isti dan kad pošalju zahtjev.

Osim toga, moguće je i potpuno digitalno podići kredit. Poduzetnici podnose zahtjev za kredit putem mojaRBA internet bankarstva u intuitivnom sučelju koje ih vodi kroz postupak. Ovakav način financiranja ima brojne prednosti u odnosu na tradicionalna rješenja, a to su, prije svega, brži i lakši pristup financiranju, fleksibilnost kod odabira iznosa i roka otplate, kao i smanjenje administrativnih prepreka te dostupnost.

Utjecaj zelene tranzicije na poslovanje i strategije kreditiranja
Osim digitalizacije, sadašnjost svih banaka je i zelena tranzicija, odnosno pitanje održivosti, koja je neodvojivi dio suvremenog poslovanja. “Pridajemo veliku pozornost značaju utjecaja klimatskih promjena i zelene tranzicije na svoje strategije kreditiranja. Predani smo integraciji održivosti u svoje poslovne modele, što uključuje promicanje zelenog financiranja, smanjenje ugljičnog otiska i usklađivanje s ekološkim propisima.

Podržavamo ulaganja u održive projekte i pomažemo u stvaranju održivije i društveno pravednije budućnosti, pa smo tako uložili preko 100 milijuna eura u zelene i društvene projekte, a u svoje kreditne odluke uključujemo procjene rizika za okoliš i društvo”, objasnila je Liana Keserić.

U projekte zelene tranzicije, kao što su zelene zgrade i projekti koji podržavaju obnovljivu energiju i energetsku učinkovitost dosad je uloženo 106 mn EUR, dok je u društvene projekte koji podržavaju mala i srednja poduzeća u županijama od posebne državne skrbi uloženo 12 mn EUR.

Alžbeta Ramić, Stručna suradnica za poslovanje s velikim poslovnim sustavima, RBA, Darija Licul, Regional CFO, Henkel, Ninoslav Kikaš, Regional Director of Finance, Almanac Hotels i Branimir Leko, Direktor poslovanja s velikim poslovnim sustavima i strukturiranog financiranja, RBA/RBA

Važna karika u osnaživanju financijske pismenosti
Preduvjet za odgovarajući odabir i uspješno korištenje svih, pa tako i digitalnih i zelenih proizvoda i usluga jest financijska pismenost. Banka kontinuirano naglašava da je financijska pismenost preduvjet financijske neovisnosti. Upravo zato, kroz različite kampanje educira građane i pojednostavljuje kompleksan svijet financija.

Najviše reakcija među klijentima, ali i u široj javnosti izazvala je kampanja Financijska početnica: Od plaće do plaće, kojoj je bio cilj svima približiti osnovne financijske pojmove kroz prepoznatljiv dalmatinski humor i ilustracije Tisje Kljaković Braić. Održavanje najviše razine korisničkog iskustva, usavršavanje digitalnih proizvoda i usluga, podizanje svijesti o važnosti financijske pismenosti i poslovanje vođeno održivim praksama ostaju u fokusu Raiffeisen banke i u godinama koje dolaze.

Komentirajte prvi

Organizator
SADRŽAJNI PARTNER
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner

New Report

Close