Kineski div, vlasnik ex-yu brenda, želi dominaciju na američkom tržištu

Autor: Poslovni.hr , 05. studeni 2024. u 10:15
FOTO: Unsplash

Kineska firma kućanskih aparata Hisense ima za cilj postati broj 1 prodavatelj televizijskih uređaja u SAD-u za otprilike dvije godine, rekla je Catherine Fang, predsjednica Hisense Internationala, u ekskluzivnom intervjuu za CNBC u ponedjeljak.

U nastojanju da ojača svoj brend u SAD-u, tvrtka je prošlog tjedna postala prvi službeni partner FIFA Svjetskog klupskog prvenstva koje će započeti u Miamiju u srpnju 2025.

Predsjednik FIFA-e Gianni Infantino, generalni sekretar FIFA-e Mattias Grafström i Hisense Predsjednik grupe Jia Shaoqian prisustvovali su događaju u Šangaju 30. listopada kojim je obilježeno partnerstvo.

– Nadamo se da ćemo kroz ovo sponzorstvo moći povećati svoj tržišni udio – rekla je Fang. Sportski događaji mogu poboljšati image Hisensea kao premium brenda, dodala je.

Najnoviji televizori ove kompanije koriste interni čip umjetne inteligencije za poboljšanje renderiranja slike kazala je Fang, ističući planove za povećanje upotrebe AI za poboljšanje kvalitete zvuka ili pružanje statistike sportaša putem glasovne naredbe.

Kompanija nije odmah mogla podijeliti u kojoj su mjeri te značajke dostupne na TV prijemnicima u SAD-u.

Hisenseova 55-inčna U8 TV serija počinje s oko 700 dolara u SAD-u, dok verzija od 100 inča košta oko 3000 dolara ili više, prenio je SEEbiz.

U drugom tromjesečju, tvrtka je isporučila drugi najveći broj TV uređaja u Sjevernoj Americi, iza Samsunga, prema istraživačkoj tvrtki Counterpoint.

“Hisense i TCL, koji su se fokusirali na normalne LCD televizore, pokušavaju povećati svoj tržišni udio jačanjem svojih naprednih TV portfelja kao što su QD-LCD i Mini LED LCD”, rekao je Counterpoint.

Hisense također prodaje kućanske aparate kao što su hladnjaci i perilice rublja, koji se često nazivaju bijela tehnika.

Fang je rekao da tvrtka namjerava postati vodeći kineski brend takve bijele tehnike u Sjevernoj Americi, također u otprilike sljedeće dvije godine.

Dok su tvrtke sa sjedištem u Kini relativno nedavno promatrale inozemna tržišta jer se rast kod kuće usporava, Hisense je izgradio svoje globalno poslovanje tijekom nekoliko desetljeća.

Hisense ostvaruje polovicu svog prihoda izvan Kine, a Sjeverna Amerika čini oko 30% njegove inozemne prodaje, rekao je Fang.

Podsjetimo da je Hisense vlasnik Gorenja, jednog od najpoznatijih brendova iz cijele bivše Jugoslavije.

Komentirajte prvi

New Report

Close