Allianz je ponovo broj jedan svjetski osigurateljni brend i prvi se put našao među 30 najboljih globalnih brendova

Autor: Poslovni.hr , 11. listopad 2024. u 10:48
Foto: Allianz

Osiguranje je nematerijalna, ali stabilizirajuća sila za pojedince i tvrtke.

Allianzov ustrajni uspon do vrha najmoćnijih brendova na svijetu nastavio se u 2024., a potaknuli su ga snažna ponuda vrijednosti zaposlenika, izgradnja povjerenja kroz održivost i vodeću ulogu u društvu te partnerstva s vrhunskim sportašima. Allianz je po prvi put proglašen jednim od 30 najvrednijih brendova na svijetu, napredujući za dva mjesta do 29. mjesta na ovogodišnjoj ljestvici najboljih globalnih brendova koju donosi Interbrand.

Također, globalni osiguravatelj sa 125 milijuna klijenata i 157 000 zaposlenika proglašen je i najvrjednijim brendom financijskih usluga šesti put zaredom, dok je vrijednost brenda narasla na 23,5 milijardi američkih dolara (2023.: 20,85 mlrd. dolara) i postignuti su 7 % bolji rezultati od ostatka sektora financijskih usluga.

Allianz je također dobio priznanje kao snažan brend kod zaposlenika i popeo se na 7. mjesto certifikata Fortune 100 Best Companies to Work for the For®, kako je danas objavljeno. Allianz privlači zaposlenike i kandidate za posao svojim fleksibilnim modelom rada, širokom ponudom pogodnosti i prilikama za razvoj te snažnoj predanosti različitosti i inkluziji. Na svjetskoj razini, 52 Allianzova subjekta već su certificirana, a 16 ih se trenutačno nalazi na popisima najboljih u svojim zemljama.

Snaga našeg brenda odražava temeljnu vrijednost koju pružaju Allianz i naši zaposlenici: ulijevamo povjerenje u budućnost svojim klijentima diljem svijeta pružajući sigurnost i bezbrižnost. Bilo da štiti globalne sportske događaje, poput Olimpijskih i Paraolimpijskih igara u Parizu 2024., ili pruža podršku vlasnicima kuća nakon katastrofalne štete od poplava, Allianz štiti i pruža ono što je ljudima najvažnije.”, izjavio je Oliver Bäte, glavni izvršni direktor tvrtke Allianz SE.

Izgradnja povjerenja kao vodeća tvrtka u području održivosti

Osiguranje je nematerijalna, ali stabilizirajuća sila za pojedince i tvrtke. U srži Allianzove misije nalazi se predanost ka tome da svojim klijentima i zaposlenicima omogući sigurnu budućnost. Uz rastući utjecaj klimatskih promjena, Allianz se usredotočuje na pružanje podrške klijentima kako bi razvili otpornost i na širenje uloge osiguravatelja u suočavanju s društvenim izazovima. Allianz se općenito smatra globalnim predvodnikom u području održivosti, s ambicioznim i mjerljivim planom neto-nulte tranzicije za dekarbonizaciju svojih portfelja osiguranja imovine i osiguranja od nezgoda te investicijskih portfelja. Svoju predanost dodatno potvrđuje kroz društvene inicijative, poput humanitarne pomoći i podrške zajednicama pogođenima nedavnim poplavama u Njemačkoj u lipnju 2024. i srednjoj Europi u rujnu 2024., kao i ulogom partnera osnivača međunarodne neprofitne organizacije Humanity Insured, s ciljem omogućivanja otpornosti na klimatske promjene uz osiguranje milijarde ljudi. 

Pariz 2024. – prepoznatljiv trenutak za Allianzov brend

Allianz je pomogao u ostvarenju Olimpijskih i Paraolimpijskih igara u Parizu 2024., koje su ujedinile sportaše i navijače u zajedničkom vjerovanju u otvorenost, poštovanje i inkluziju. Kao ekskluzivni osiguravajući partner Olimpijskog i Paraolimpijskog pokreta, Allianz je ponudio široku paletu rješenja za organizatore, navijače i sportaše. Jedinstveni sportski događaj s brojnim rekordnim rezultatima te spektakularnim dvoranama i terenima plijenio je pažnju više od polovice svjetske populacije u izravnim prijenosima ili putem digitalnih kanala.

Olimpijske i Paraolimpijske igre predstavljaju ključan trenutak za naš brend u 2024., što je najznačajnija marketinška kampanja za Allianz do sad.Naša globalna strategija „One Brand” u okviru glavnog Allianzova brenda sa svrhom pokazala se uspješnom, donoseći najveću vrijednost brenda koju je Allianz ikada postigao. Naš snažan brend postavlja čvrste temelje za rast privlačenjem novih klijenata – vođeni obećanjem da ćemo ljudima dati povjerenje u sutrašnjicu.”, izjavio je Bernd Heinemann, direktor za strategiju, marketing i distribuciju tvrtke Allianz SE.

Prije početka Igara, Allianz je pokrenuo globalnu kampanju „Get Ready” na više od 60 tržišta, koja povezuje milijune klijenata, potrošača i poslovnih partnera diljem svijeta. To je uključivalo 11 sponzorstava za prijenos, oglašavanje velikih razmjera na otvorenom kao što je velik banner na zgradi Tour Neptune ili postizanje milijarde prikaza na društvenim mrežama na svjetskoj razini sa 150 sadržaja na 20 jezika. Allianzovi zaposlenici imali su ključnu ulogu kao ambasadori brenda u Parizu kao nositelji baklje, volonteri, gledatelji i navijači.

Partnerstvo s FC Bayernom i organizacijom Rugby Football Union

Allianz je 2024. produljio svoje dugogodišnje partnerstvo s FC Bayernom s ciljem iskorištavanja sportskih partnerstava visokog profila za stvaranje emotivnih trenutaka u doživljaju brenda. Allianz je poželio dobrodošlicu Harryju Kaneu kao ambasadoru brenda, a kao novi sponzor muške momčadi FC Bayerna, Allianz uključuje navijače upotrebom QR kodova za sudjelovanje u različitim nagradnim igrama i izvlačenjima.

S ciljem daljnjeg širenja grupe stadiona svjetske razine, Allianz je objavio širenje svog partnerstva s organizacijom Rugby Football Union (RFU) i preimenovanje Twickenhamskog stadiona u Allianz Stadium u Ujedinjenom Kraljevstvu. Program MoveNow promiče zdravu tjelesnu aktivnost među mladima. Uz ove globalne inicijative, mnogi Allianzovi subjekti podupiru nacionalne klubove i sportske saveze na svojim matičnim tržištima.

Komentirajte prvi

New Report

Close