United grupa ‘zarolala’ obveznice da podmiri dospjele dugove

Autor: Tanja Ivančić , 10. listopad 2024. u 22:00
Iz United grupe, u čijem su vlasništvu u Hrvatskoj telekomunikacijski operator Telemach Hrvatska te medijske kuće Nova TV i N1, kazali su kako su zadovoljni zbog velike potražnje ulagača/Goran Stanzl/PIXSELL

Izdana nova sedmogodišnja obveznica u iznosu od 750 milijuna eura.

United Group BV, telekomunikacijska i medijska kompanija koja posluje u jugoistočnoj Europi, objavila je da je uspješno refinancirala osigurane obveznice u iznosu od 600 milijuna eura s dospijećem 2026. godine, izdavanjem i prodajom novih osiguranih obveznica u iznosu od 750 milijuna eura.

Osim za refinanciranje navedenih obveznica, prihod od izdavanja koristit će se za otplatu povučenih nepodmirenih iznosa u okviru postojećeg revolving kredita, izvijestili su iz kompanije.

Zaduženost nepromijenjena
“Nakon refinanciranja, neto zaduženost United Group BV-a ostat će nepromijenjena, dok će nove sedmogodišnje osigurane obveznice imati kuponsku kamatnu stopu od 6,5 posto. Bonitetna agencija Moody’s dodijelila im je kreditni rejting B2, dok je agencija S&P obveznicama dodijelila rejting B”, izvijestili su iz United Groupa u čijem su vlasništvu u Hrvatskoj telekomunikacijski operator Telemach Hrvatska, ali i medijske kuće Nova TV i N1.

Potpredsjednik United grupe za financije, Janez Živko, izjavio je kako je kompanija zadovoljna velikom potražnjom za novim obveznicama te naglasio da je ovaj korak u skladu sa strategijom financiranja koja je usmjerena na proaktivno rješavanje kratkoročno dospjelih dugova i uspostavu stabilne dugoročne financijske strukture.

“Refinanciranje je rezultat kontinuiranog rasta prihoda, uz prilagođenu EBITDA-u od 28 posto te složenu godišnju stopu rasta (CAGR) od 25 posto u razdoblju od 2015. do 2023. godine, kao rezultat organskog rasta i akvizicija. Također, ova transakcija uslijedila je odmah nakon uspješnog refinanciranja iz siječnja 2024. godine u iznosu od 1,73 milijardi eura”, istaknuo je Janez Živko.

United Grupa, inače, posluje u osam zemalja i zapošljava oko 15.000 radnika te ostvaruje godišnji prihod od preko tri milijarde eura, kazuju iz kompanije. Kako se nadalje navodi, pod brendom United Fiber, grupa konsolidira svoj portfelj fiksne infrastrukture kako bi ubrzala i ojačala svoje investicije u zemljama EU, stvarajući pri tome snažne sinergije i povećavajući svoje investicijske kapacitete.

Veleprodajne aktivnosti
United Group International, pak, upravlja svim veleprodajnim aktivnostima infrastrukture grupe, uključujući glasovne, podatkovne, mobilne i roaming usluge. United Cloud, tehnološka kompanija i inovacijski centar u vlasništvu grupe, pokretač je regionalnog napretka u zabavi i telekomunikacijama s vlastitim proizvodima poput EON-a, video platforme najnovije generacije.

United Media, medijska grana grupe, producira i distribuira TV sadržaj, uključujući sportske, informativne i zabavne kanale, dosežući, tvrde iz kompanije, publiku od 40 milijuna ljudi putem svojih besplatnih televizijskih kanala i portfelja plaćenih TV kanala. Ukupno, United Media upravlja sa 60 TV kanala, 40 informativnih web portala, te 10 tiskanih izdanja i radijskih postaja.

Komentirajte prvi

New Report

Close