Digitalizacija nije samo modernizacija poslovanja, već i strateški pristup u unaprjeđenju prodajnih procesa, istaknula je Lana Grbavac, voditeljica projekata u slovenskoj tvrtki Intera, koja je u sklopu konferencije Smart Industry održala predavanje pod nazivom ‘Kako digitalizacija mijenja način na koji prodajemo?’.
Intera, koja ima više desetljetno iskustvo i više od 700 klijenata iz privatnog i javnog sektora, ima niz rješenja u svojem portfelju, a ovoga puta predstavljen je Intrix.
Intix, naime, digitalizira prodajne aktivnosti putem prilagodljivog CRM sustava, koje stručnjaci Intere implementiraju direktno kod svojih klijenata. Grbavac je posebno naglasila da je Intrix razvijen unutar tvrtke te je dizajniran tako da zadovolji specifične potrebe svakog klijenta.
Što kome treba, ovisi o stupnju zrelosti svakog klijenta, mnogi već znaju što žele dobiti, odnosno koji procese i probleme nastoje riješiti kupnjom našeg proizvoda, istaknula je Lana Grbavac.
“Brojni klijenti već su prepoznali prednosti digitalizacije i jasno definirali svoje zahtjeve, ali mnoge tvrtke još koriste tradicionalne metode poput fizičkih rokovnika. Prelazak s tih metoda na digitalna rješenja ključan je korak za ubrzanje poslovanja i povećanje učinkovitosti, no zahtijeva promjenu poslovne kulture i načina razmišljanja.