Kompanija Deloitte osim što se bavi financijskim savjetovanjem, revizijom i savjetovanjem vezanim uz poreze, klijente savjetuje i u području tehnologije.
Anamarija Mlinarić (na slici), viša menadžerica u Odjelu poslovnog savjetovanja Deloittea, objasnila je da digitalizacija može unaprijediti poslovanje u kompanijama iz turističkog sektora.
Konkretan utjecaj pojasnila je na primjeru klijenta koji 15 godina nije ulagao u informacijsku tehnologiju. Navela je da su tijekom procesa promijenili 90 posto ključnih IT sustava tvrtke, a ključ za promjenu bio je način promišljanja vodstva kompanije.
Deloitte je konkretnoj kompaniji, rekla je Mlinarić, pomogao u izradi analize procesa, definiciji vizije i strateških ciljeva te izradi poslovnog slučaja. U konačnici definirani benefiti u poslovanju su mnogobrojni, navela je Mlinarić.
To su poboljšanje korisničkog iskustva koje dovodi do povećanje prodaje, operativna izvrsnost i povećanje zadovoljstva zaposlenika, analiza podataka u stvarnom vremenu koja omogućuje donošenje boljih odluka, standardizacija procesa, smanjenje ručnog rada…