Smart Industry
Deloitte Hrvatska

Benefiti i za turistički sektor, od definicije vizije do iskustva

Digitalizacija može unaprijediti poslovanje u kompanijama iz turističkog sektora.

Josipa Ban
06. listopad 2024. u 22:00
Anamarija Mlinarić, viša menadžerica u Odjelu poslovnog savjetovanja Deloittea/Davorin Višnjić/PIXSELL

Kompanija Deloitte osim što se bavi financijskim savjetovanjem, revizijom i savjetovanjem vezanim uz poreze, klijente savjetuje i u području tehnologije.

Anamarija Mlinarić (na slici), viša menadžerica u Odjelu poslovnog savjetovanja Deloittea, objasnila je da digitalizacija može unaprijediti poslovanje u kompanijama iz turističkog sektora.

Konkretan utjecaj pojasnila je na primjeru klijenta koji 15 godina nije ulagao u informacijsku tehnologiju. Navela je da su tijekom procesa promijenili 90 posto ključnih IT sustava tvrtke, a ključ za promjenu bio je način promišljanja vodstva kompanije.

Deloitte je konkretnoj kompaniji, rekla je Mlinarić, pomogao u izradi analize procesa, definiciji vizije i strateških ciljeva te izradi poslovnog slučaja. U konačnici definirani benefiti u poslovanju su mnogobrojni, navela je Mlinarić.

To su poboljšanje korisničkog iskustva koje dovodi do povećanje prodaje, operativna izvrsnost i povećanje zadovoljstva zaposlenika, analiza podataka u stvarnom vremenu koja omogućuje donošenje boljih odluka, standardizacija procesa, smanjenje ručnog rada…

New Report

Close