Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do 21. listopada provodi javni poziv za iskaz interesa za provedbu marketinške suradnje s organizatorima top događanja u 2025. s ciljem doprinosa nacionalnoj turističkoj promociji i globalne vidljivosti zemlje.
“Hrvatska je prepoznata kao destinacija bogata događanjima koja često predstavljaju i glavni motiv dolaska turista. Zato i iduće godine planiramo provoditi marketinšku suradnju s organizatorima top događanja od nacionalne važnosti, čime izravno podržavamo promociju ovog segmenta ponude, ali i zemlje u cjelini”, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Posebno važnima HTZ smatra događanja izvan glavne turističke sezone te ona koja doprinose povećanju potražnje i utječu na povećanje turističkog prometa i potrošnje u Hrvatskoj.
Natječaj za top događaje HTZ provodi godinama. To su događaji kulturnog, zabavnog, sportskog i drugog sadržaja, a glavni predmet poziva je suradnja kroz promociju u svim fazama provedbe, uz osiguravanje vidljivosti nacionalnog turističkog brenda i komunikacijskih poruka HTZ-a te produkciju različitih foto/video materijala. Pristigle prijave vrednovat će posebno povjerenstvo, a partnere će izabrati Turističko vijeće HTZ-a.
U pozivu se navodi i da se u razmatranje neće uzeti događanja poput hodočašća, proslava godišnjica i obljetnica, natjecanja strukovnih udruženja, sajmova, izložbi, poslovnih skupova (konferencije, kongresi i dr.), online i događanja zatvorenog tipa.
Udio HTZ-a ne može iznositi više od ukupnog troška ulaganja u promociju i vidljivost na inozemnim tržištima, a najviše do 20% ukupnih troškova događanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu