Američki fond koji je uložio u Shopify, LinkedIn, Pinterest.. uložio i u domaći startup Turneo

Autor: Poslovni.hr , 18. rujan 2024. u 10:15

Turneo, startup domaćih osnivača, dobio je investiciju od dva milijuna eura. Investiciju je predvodio američki fond Bessemer Venture Partners poznat po ulaganjima u Shopify, LinkedIn, Pinterest… Ovo je Turneu druga investicija u dvije godine, a s njom će se širiti na nova tržišta.

Turneo, vodeći startup iz područja turizma s fokusom na iskustveni turizam, danas je objavio uspješno zatvaranje investicijske runde od dva milijuna eura predvođene američkim fondom Bessemer Venture Partners, uz sudjelovanje rumunjskog Underline Venturesa.
Investicija će ubrzati misiju Turnea da revolucionizira način na koji ljudi bukiraju destinacijske aktivnosti, te omogući vodećim svjetskim hotelima da svojim gostima ponude nevjerojatne ture, aktivnosti i doživljaje. Osim ulaganja u povećanje tima, investicija će omogućiti širenje na nova tržišta i značajnu nadogradnju proizvoda.
Osnovan 2022. godine, Turneo omogućava hotelima upravljanje cjelokupnom ponudom aktivnosti u destinaciji na jednom mjestu. Gostima hotela omogućuje pregled i rezervaciju aktivnosti i transfera putem hotelske web stranice ili aplikacije. Istovremeno, hotelima pruža jedinstvenu platformu na kojoj se upravlja cjelokupnom ponudom hotelskih aktivnosti, kao i aktivnosti vanjskih partnera. To uključuje stvaranje i objavljivanje novih aktivnosti, suradnju s lokalnim pružateljima usluga, kao i pregled i analizu podataka te recenzija gostiju.
Hrvatska je Turneu bila “launch” tržište, i do sada su ostvarili suradnju s nekim od najvećih hotelskih kuća na ovim prostorima, odakle su i pokrenuli širenje na globalno tržište. Tako gosti brojnih hotelskih kuća poput Aminessa, Falkensteinera, Liburnije, Maistre, Plave Lagune i mnogih drugih mogu kroz njihove vlastite digitalne dućane bukirati degustacije vina, brodske ture, letove balonom, kao i aktivnosti unutar hotela, uključujući spa i wellness.
“Turisti danas planiraju i rezerviraju aktivnosti prije nego stignu na destinaciju, i zapravo biraju destinaciju prema ponudi aktivnosti koju vide”, rekao je Fran Kauzlarić, suosnivač Turnea. “S Turneom, hoteli konačno gostima mogu predstaviti svoje destinacije i jednostavno upravljati ponudom aktivnosti. Za hotele to znači – sretniji gosti, dodatni prihodi i manje operativnih poteškoća.” Podaci iz ovogodišnje turističke sezone su fantastični: gosti koji su rezervirali aktivnosti koristeći tehnologiju Turnea davali su hotelima prosječno 8% višu ocjenu na stranicama za recenzije, a više od dvije trećine gostiju koji su rezervirali aktivnosti u hotelima koji koriste Turneo, to su učinili online. Aktivnosti su također iznimno važne za produljenje turističke sezone, jer gosti koji traže iskustveni turizam putuju tijekom cijele godine.
Posljednjih godina došlo je do značajnog rasta na tržištu tura i aktivnosti, te se predviđa da će tržište doseći 463 milijarde dolara do 2030. godine. Turneo predviđa da će kroz hotele od toga proći 172 milijarde dolara.
“Oduševljeni smo što imamo podršku sjajnih investitora kao što su Bessemer Venture Partners i Underline Ventures”, rekao je Matija Marijan, izvršni direktor i suosnivač Turnea. “Ova investicija potvrđuje ogroman tržišni potencijal, kao i našu viziju, te nam omogućava rast operacija, unapređenje tehnologije i uspostavljanje ključnih partnerstava kako bismo omogućili većem broju hotela da gostima pruže nevjerojatne aktivnosti.”
Bessemer Venture Partners, globalni lider u rizičnom kapitalu (venture capital) u ranoj fazi, prepoznao je Turneov potencijal u turizmu, nakon ranijih ulaganja u poznate tvrtke poput Shopifyja, Toasta, LinkedIna, Pinteresta i Skypea. Osim kapitala, partnerstvo s Bessemerom stavlja Turneo u središte transformacije turističke industrije, gdje će ekspertiza fonda doprinijeti vođenju tvrtke prema tome da postane globalni lider u industriji.
“Povijesno gledano, sobe su bile glavni izvor prihoda za hotele. Međutim, preferencije putnika dramatično su se promijenile posljednjih godina, i samo prodaja soba više nije dovoljna”, rekao je Aditya Nidmarti, investitor iz Bessemer Venture Partnersa i novi član upravnog odbora Turnea. “Turneo se savršeno uklapa u ovu promjenu na tržištu gradeći platformu koja hotelima omogućuje besprijekorno stvaranje, upravljanje i monetizaciju iskustava za goste – bilo da se radi o spa tretmanima ili destinacijskim izletima.”
“Turneo je jedinstveno pozicioniran da transformira način na koji ljudi doživljavaju putovanja i na koji hoteli unapređuju destinacije na kojima posluju”, rekao je Alex Ferrara, partner u tvrtki Bessemer Venture Partners, koji je prethodno vodio Seriju A ulaganja u Shopify 2010. godine. “Fokus Turnea na upravljanje destinacijama, i rastuću ulogu koju hotelske tvrtke imaju u tome, upravo je ono što je sada industriji turizma potrebno. Vidimo potencijal Turnea da revolucionizira aktivnosti na destinacijama.” Investicijski fond, poznat po svojoj ključnoj ulozi u rastu Shopifyja, vidi Turneo kao sljedećeg velikog disruptora u prostoru turističke tehnologije, te vodećeg vertikalnog softvera u iskustvenim putovanjima.
S ovom novom injekcijom kapitala, Turneo planira osnažiti ponudu proizvoda, povećati globalnu korisničku bazu i uspostaviti strateška partnerstva s vizionarskim globalnim hotelijerima. Tvrtka, koja je prethodno prepoznata kao jedan od Hot 25 Travel Startupova za 2024. godinu od strane PhocusWirea, također će uložiti u daljnji razvoj svoje AI platforme kako bi ponudila još veću personalizaciju destinacijskih aktivnosti kroz hotele.
Turneo trenutno širi tim, te zapošljava developere, dizajnere te druge uloge.

Komentirajte prvi

New Report

Close