Revolucija u Njemačkoj: Prvi supermarketi testiraju novu vrstu automata

Autor: Poslovni.hr , 21. srpanj 2024. u 07:38
FOTO: Pixabay

Njemački trgovački lanci na sve načine žele osigurati kupcima bržu i jednostavniju kupovinu. U tu svrhu lanac Aldi pokrenuo je novi sustav automata – za preuzimanje robe koja je naručena online.

Kupci koji naručenu robu ne mogu preuzeti isti dan, mogu do učiniti u roku do pet radnih dana između 15:15 i 21:00 sati. Asortiman koji se može naručiti je manji nego u trgovini, prenosi Fenix magazin.

Ovako radi Aldijev automat za preuzimanje robe

Narudžbe se mogu izvršiti putem web stranice mein-aldi.de ili povezane aplikacije. Minimalna vrijednost narudžbe je 20 eura, a kupci nemaju dodatnih naknada.

Kupci nakon narudžbe dobivaju QR kod. Zatim se kod mora skenirati na automatima koji se nalaze neposredno uz poslovnice Aldija na parkiralištu. Nakon što se otvore staklena vrata kupci preuzimaju narudžbu koja je spremna u papirnatim vrećicama.

Automat za preuzimanje robe je zapravo kontejner dug oko sedam, širokog tri i visokog tri i pol metra. U ponudi ove vrste usluge postoje svježi proizvodi, pa čak i smrznuti proizvodi.

Sestrinska tvrtka Aldi Nord još uvijek se suzdržava od ovakvih ponuda. Prema riječima glasnogovornika, fokus je posebno na modernizaciji poslovnica i poboljšanjima “za brzu i jednostavnu kupovinu”.

Rewe se oslanja na automate u centrima gradova

Konkurent Rewe već duže vrijeme nudi uslugu “Click & Collect”. Preuzimanje je moguće u svakoj sekundi u jednom od 1.800 supermarketa u Njemačkoj. Rewe ima samo 16 automata za preuzimanje robe, većina ih je u Kölnu i Berlinu – ali mogu se koristiti 24 sata dnevno.

“Format postaje za preuzimanje posebno je prikladan u gradskim središtima gdje nema dovoljno mjesta za Rewe trgovinu s uslugom preuzimanja”, rekao je glasnogovornik.

Stručnjaci skeptični

Stručnjaci iz trgovačkog sektora su oprezni u pogledu ekonomskog potencijala ove ponude. “Automat će vjerojatno biti skup, pogotovo jer se hladi i zahtjeva električnu energiju”, kaže stručnjak.

Također postoje visoki troškovi skladištenja i manje “impulsnih kupnji” kojih se treba bojati: “Ljudi više ne odlaze u poslovnice i onda ne kupuju spontano.” Za jedan dio ljudi još uvijek bi mogla biti prednost što mogu nabaviti namirnice čak i usred noći.

Komentirajte prvi

New Report

Close