Prema poslovnom dnevniku, pismo koje su navodno napisali “zaposlenici Adidasa u Kini” poimence optužuje nekoliko kineskih zaposlenika, uključujući izvršnog direktora u odjelu marketinškog proračuna tvrtke.
U dokumentu koji je ovaj mjesec kružio Kinom na društvenoj mreži Xiaohongshu, ekvivalentu Instagrama, ovaj proračun iznosi 250 milijuna eura godišnje.
Pismo u nedjelju više nije vidljivo na platformi, ali se navodna kopija, čiju autentičnost AFP nije uspio provjeriti, koristi na nekoliko računa.
Dokument koji citira FT optužuje osoblje Adidasa za primanje mita od pružatelja usluga koje je ovlastila njemačka grupa.
Voditelj Adidasa u Kini optužen je da je primio “milijune u gotovini od dobavljača, kao i imovinu uključujući nekretnine”.
Prema Financial Timesu, Adidas je 7. lipnja primio pismo u kojem se svjetska marka s tri pruge upozorava na “moguće prekršaje” u Kini.
Grupa nije bila odmah dostupna za komentar.
Adidas, koji je u Kini debitirao 1997., nekoć je imao više od 10.000 trgovina, navode lokalni mediji.
No posljednjih godina grupa se suočila s porastom lokalnih robnih marki, uključujući Antu i Li Ning.
Prodaja Adidasa u zemlji ipak je porasla u prvom kvartalu za gotovo 8 posto na godišnjoj razini, pokazali su rezultati objavljeni u travnju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu