Švedska tvrtka Zinzino, koja na temelju testiranja proizvodi personalizirane prirodne suplemente i izravno ih prodaje, objavila je da je jučer počela s radom u Srbiji.
Njihovi proizvodi, uključujući kućne testove za provjeru vitaminskog statusa organizma, razne suplemente i kozmetiku, već su prisutni na srpskom tržištu preko nezavisnih partnera.
“Regije Balkana i jugoistočne Europe predstavljaju sljedeći strateški korak u planu tvrtke da proširi bazu klijenata na međunarodnom tržištu. Lansiranje će omogućiti Zinzinovim neovisnim partnerima (distributerima) da nastave graditi brend lokalno i globalno, objavila je tvrtka, prenosi Biznis.rs.
Zinzino očekuje da će lansiranje brenda u Srbiji potaknuti rast prodaje u susjednim zemljama balkanske regije.
“Ovo je savršeno vrijeme za Zinzino da uđe na dinamično i rastuće tržište koje služi kao vrata prema Balkanu – rekao je Dag Bergheim Pettersen, izvršni direktor Zinzina.
Iz tvrtke navode da je analiza domaćeg tržišta pokazala da je izravna prodaja popularna među srpskim potrošačima, ali i prirodna među poduzetnicima koji traže dodatnu zaradu.
“Više od dvije trećine stanovništva Srbije svakodnevno koristi društvene mreže. Društvena prodaja u kombinaciji sa Zinzino digitalnim toolboxom stvara povoljne uvjete za naše distributere da dođu do novih kupaca u Srbiji – rekao je Zinzino.
Dodaju da je poslovanje u Srbiji prilagođeno implementacijom lokalnih rješenja plaćanja kroz novu, dinamičnu platformu plaćanja. Korisnička podrška i ostala tržišna podrška pružat će se preko sjedišta u Göteborgu, u kombinaciji s podrškom lokalnih konzultanata u Srbiji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu