Loša vijest za dio populacije: Znatno rastu cijene popularnih marki

Autor: Poslovni.hr , 12. lipanj 2024. u 14:24
Foto: Pixabay

Poput mnogih drugih luksuznih brendova, Chanel je znatno podigao cijene od pandemije.

Luksuzne modne kuće od 2019. godine povisile su cijene svojih proizvoda u prosjeku za 33 posto, što je činilo polovinu organskog rasta prodaje u industriji luksuzne robe.

Chanel, drugi najveći luksuzni brend nakon Louis Vuittona, izvjestio je o rastu prodaje od 16 posto prošle godine, na gotovo 20 milijardi dolara, što je dvostruko više u odnosu na prihod prije deset godina. Povećanja cijena zaslužna su za više od polovine tog rasta.

Kako troškovi života rastu širom svijeta, kupci postaju izbirljiviji, što znači da bi se podizanje cijena dugoročno moglo pokazati lošom strategijom. Chanelova dizajnerka koja je radila uz Karla Lagerfelda i naslijedila ga nakon njegove smrti 2019, prošlog tjedna odstupila je s pozicije, što je izazvalo zabrinutost za budućnost modne kuće, prenosi Biznis.ba.

Poput mnogih drugih luksuznih brendova, Chanel je znatno podigao cijene od pandemije. Njegova klasična preklopna torbica poskupila je dvostruko te sada dostiže cijenu i preko 10.000 eura. Početkom ovog mjeseca Chanel je izjavio da se suočava s problemima zbog kojih moraju dizati cijene.

Komentirajte prvi

New Report

Close