U dosadašnjem dijelu godine u Hrvatskoj je ostvareno više od 4.7 milijuna dolazaka, što je 7 posto više u odnosu na isto razdoblje lani, bilježimo i rast noćenja za 5 posto. Najposjećeniji gradovi su Dubrovnik, Zagreb, Rovinj, Split i Poreč.
“Struktura gostiju se u ovom trenutku ne mijenja dramatično, međutim osjećamo mali pad u potražnji za objektima koji su višeg cjenovnog ranga, što znači da su gosti postali oprezni.
Događa se jedna anomalija, gosti koji nađu objekt na online platformama onda pokušaju nazvati direktno i na taj način ostvariti nešto bolju cijenu jer znaju da online platforma uzima jedan veliki dio kolača u ovom poslu. Naši gosti su u jednoj ekonomskoj situaciji gdje ipak paze na cijenu, rekao je savjetnik u turizmu Đanino Sučić za emisiju “Studio 4”.
“Ne znamo kako će biti do kraja sezone, njemački turisti su ušli u recesiju, odnosno stagnaciju i čekamo kako će oni reagirati na našem tržištu. Oni su nam vrlo značajno emitivno tržište i moramo prema njima biti dosta oprezni. Oni su nam indikator kako će se sljedeće godine pokazati neka druga tržišta”, rekao je Sučić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu