Juicefast je počeo kao mali startup fokusiran na sokove za detoksikaciju, poboljšanje energije, probave i imuniteta, ali je brzo proširio svoj asortiman uključujući gotove, nutritivno izbalansirane obroke i veća pakiranja sokova prilagođena poslovnom sektoru. Uvođenjem B2B modela, Juicefast je uspio proširiti svoje tržište na restorane (Square one), hotele i kafiće, kao i na korporativne klijente (Rimac, Kaufland i Studenac), uspješno se pozicionirajući u B2B segmentu.
Rezultati ovog poteza nadmašili su sva očekivanja. Rast B2B segmenta poslovanja bio je brz, a Juicefast je ponudio inovativna rješenja poput većih pakiranja soka od 5 litara i praktičnih bočica od 330 ml, što je idealno za ugostitelje. Ovo im omogućuje da bez brige o količini i svježini voća u svojim objektima, uvijek imaju ponudu zdravih cijeđenih sokova. Također, zdravi sokovi su se pokazali kao izvrstan dodatak ponudi u salonima za uljepšavanje (Manuela Picard), fitness centrima (Speedfit, Body & mind, F45, Fire body, Anatomska centrala) i wellness objektima.
Juicefast je također uveo liniju gotovih obroka namijenjenih uredima i tvrtkama, dizajniranih za dinamičan životni stil. Svaki obrok sadržava esencijalne hranjive tvari i koristi HPP tehnologiju za produženje njihove svježine. Ovi obroci su gotovi za samo dvije minute, što omogućava zaposlenicima da uživaju u hranjivom obroku unatoč ograničenom vremenu za pauzu, a mogućnost ranijih narudžbi dodatno skraćuje vrijeme čekanja.
Suradnja s poslovnim partnerima raste jer sve više prepoznaju vrijednost Juicefast proizvoda u osiguranju zdravih i uravnoteženih obroka tijekom radnog dana. Ovo jasno pokazuje kako autentičnost i strast u poslovanju mogu generirati pozitivne odgovore na tržištu, motivirajući Juicefast da nastavi pružati iznimnu kvalitetu i uslugu.