Najsretnijih 4000 fanova Baby Lasagne pokupovali su ulaznice u rekordnom roku, čime je taj nastup postao uvjerljivo najprodavaniji u povijesti stadiona Šalata.
S osvojenim drugim mjestom na ovogodišnjoj Euroviziji, te kao natjecatelj s najviše glasove publike, Baby Lasagna je ušao u glazbenu povijest. Nakon što ovoga ljeta nastupi na velikom broju festivala u regiji i inozemstvu, za prvi samostalni cjelovečernji koncert odabrao je legendarni koncertni prostor na otvorenom u samom centru Zagreba.
Uz globalni hit “Rim Tim Tagi Dim”, kao i od prije objavljene pjesme “IG BOY” i “Don’t hate yourself, but don’t love yourself too much”, Baby Lasagna će na Šalati uživo predstaviti ostatak albuma prvijenca “Demons & Mosquitos”, čiji se izlazak očekuje na jesen.
Nakon što je “Rim Tim Tagi Dim” ušao u popis top 50 pjesama po slušanju na Spotifyju, singl trenutno ima poziciju na visokom petom mjestu na viralnoj ljestvici 50 globalnih hitova.
Ulaznice za drugu svirku na Šalati kreću u prodaju danas u 16 sati kroz sustav Eventim po cijeni od 25 eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu