Smart Industry
Intrix sustav

Gastro tim u suradnji s Interom optimizirao poslovanje pomoću Intrix-a

Digitalno rješenje koje u konačnici dovodi do povećanja učinkovitosti prodajnog tima.

PD VL native tim
14. svibanj 2024. u 22:00
Sustav pruža cjelovit pregled zadataka i aktivnosti i analizu prodajnog procesa i rezultata/PD

GASTRO-TIM d.o.o., sa sjedištem u Pazinu, se još od 2007. godine bavi projektiranjem, konzaltingom, proizvodnjom i trgovinom ugostiteljskom opremom, odnosno implementiranjem tehnološke opreme kuhinja, restorana, šankova i praonica rublja završno s obukom kadrova i postprodajnim servisom.

Imajući na umu da je izrazito bitno prilagoditi se potrebama tima, tvrtka Gastro Tim doo je rješenje za digitalizaciju svojeg poslovanja pronašla u Intrix sustavu za vođenje projekata – prilagodljivom rješenju koje može udovoljiti specifičnim potrebama i procesima poduzeća ali i rasti i razvijati se s njegovim zahtjevima.

Prodajni proces od A do Ž

U Intrixu je moguće fokusirati se na različite aspekte prodajnog procesa što djelatnicima Gastro Tima omogućava da kvalitetnije identificiraju potencijalne klijenate, prate prodajne prilike i ispunjavaju zadatke u zadanim rokovima. Sustav im pruža cjelovit pregled zadataka i aktivnosti u kašnjenju i naravno, analizu prodajnog procesa i rezultata.

Kvalitetnom procjenom postojećih procesa i prilagodbom sustava omogućeno je centralizirano praćenje prodajnih aktivnosti, praćenje potencijalnih klijenata i automatizaciju određenih procesa, kao što je kreiranje prodajnih prilika iz upita zaprimljenih putem maila.

Kompletan pregled prodajnih skrbnika te pregled očekivanih rokova realizacije samo su još neke od funkcionalnosti koje u konačnici dovode do povećanja učinkovitosti prodajnog tima.

Pravo zadovoljstvo za Gastro-Tim

INTRIX sustav nam je uvelike pomogao u organizaciji kompleksnih zadataka s kojima se svakodnevno susrećemo.

Kvalitetno upravljanje projektima

Praćenje projekata unutar Intrixa omogućava bolje upravljanje pojedinim fazama projekata, zadacima, rokovima, resursima, utroškom vremena te prihodima i rashodima na projektu. Projektni timovi mogu surađivati i komunicirati u stvarnom vremenu, što poboljšava koordinaciju i uspješno zaključivanje projekata u roku i unutar predviđenog budžeta. Voditelji pak imaju cjeloviti pregled svojih projekta te pomoću Gantograma mogu lako provjeriti u kojoj je projekt fazi, jesu li svi rokovi ispoštovani i ako nisu, zašto.

Personalizirani pristup zadacima

Praćenje resursa omogućava bolje razumijevanje vještina, iskustava i preferencija pojedinih djelatnika. Ovo omogućava personalizirani pristupan dodjeli samih zadataka, što dovodi do povećane učinkovitosti i zadovoljstva zaposlenika jer se izbjegava preopterećenost pojedinih zaposlenika. Isto tako, kada se pojave problemi ili neočekivane izmjene, kvalitetan pregled resursa omogućava brzu identifikaciju alternativa i prilagodbu planova kako bi se očuvala operativna učinkovitost.

Bitno je spomenuti određenu dozu transparentnosti koja dolazi sa ovakvim načinom praćenja aktivnosti i resursa, što je ključno za koordinaciju između različitih odjela i timova.

Alen Paris, Voditelj projekata, Gastro Tim d.o.o.

Bolje praćenje terenskih aktivnosti

Praćenje resursa, poput vozila i djelatnika značajno poboljšava planiranje i optimizaciju operativnih procesa. Intrix omogućava pregled aktivnosti terenskih servisa, upravljanje rasporedima servisera, inventarom, digitalno potpisivanje radnih naloga te pružanje bolje podrške klijentima. Na ovaj način je lakše izbjeći eventualna kašnjenja, identificirati moguće probleme kod terenskih aktivnosti i pravovremeno reagirati. Sve sa ciljem održavanja nivoa učinkovitosti.

Dodatno, pristup putem mobilne aplikacije omogućava djelatnicima da na licu mjesta pristupe bitnim informacijama, unesu zabilješke, logiraju pozive ili pohrane fotografije relevantnog sadržaja.

Smanjenje troškova i optimizacija resursa

Kada imaju kvalitetne informacije djelatnicima je znatno lakše procjeniti sa čime raspolažu, složiti rasporede u skladu sa raspoloživim resursima, planirati i dodjeljivati zadatke te na taj način uštedjeti vrijeme potrebno za planiranje ali i povećati brzinu reagiranja na moguće izmjene u zahtjevima i zadacima. Ukoliko je bilo gdje potrebno dodatno objašnjenje, moguće je koristiti modul za komentare koji je dostupan na svakom zapisu u Intrixu.

Isto tako, uz kvalitetne informacije o raspoloživim resursima moguće je identificirati prilike za smanjenje troškova, kao što su smanjenje kilometraže vožnje, optimizacija ruta ili bolje iskorištavanje radnih sati.

U konačnici, praćenje resursa putem Intrix sustava donosi poboljšanja u planiranju, povećava operativnu učinkovitost te omogućava poduzeću da bolje iskoristi svoje resurse, što direktno doprinosi povećanju produktivnosti i smanjenju troškova.

Naravno, ne treba zanemariti kvalitetno izvještavanje koje omogućuje menadžerima bolje donošenje odluka. Analiza podataka o prodaji, projektima i terenskim servisima pomaže identificirati trendove i prilagoditi strategije a praćenje komunikacije s klijentima omogućava bolju korisničku podršku.

“Zadovoljstvo nam je što smo odabrali INTRIX sustav koji nam je uvelike pomogao u organizaciji kompleksnih zadataka s kojima se svakodnevno susrećemo. Posebno moramo istaknuti susretljivost stručnog Intrix tima u rješavanju problema i implementaciji dodatnih prilagodbi radi unaprijeđenja Intrix sustava prema našim potrebama.”

Alen Paris, Voditelj projekata, Gastro Tim d.o.o.

* Sadržaj omogućila Intera

New Report

Close