AD Plastik Grupa u petak je izvijestila da je ugovorila nove poslove za europsko tržište s očekivanim prihodima od 9,2 milijuna eura.
Kako se navodi u objavi na Zagrebačkoj burzi, AD Plastik Grupa je ugovorila nove poslove s kupcem SMP Automotive za europsko tržište, s očekivanim prihodima od 7,4 milijuna eura u predviđenom razdoblju trajanja projekta od devet godina.
Također, za europsko tržište ugovoreni su i novi poslovi s kupcem Ford s očekivanim prihodima od 1,8 milijuna eura u predviđenom razdoblju trajanja projekta od sedam godina.
Vodeći u Istočnoj Europi
Prema nedavno objavljenim podacima, AD Plastik Grupa je u prvom kvartalu 2024. godine ostvarila neto dobit od 1,07 milijuna eura, što je 57,8 posto više u odnosu na prva tri lanjska mjeseca, dok su poslovni prihodi dosegnuli 42,4 milijuna eura ili 28,1 posto više.
Vodeća kompanija za razvoj i proizvodnju komponenti interijera i eksterijera automobila u Hrvatskoj i jedna od vodećih u Istočnoj Europi, s izbijanjem krize u automobilskoj industriji našla se kao i mnoge druge iz branše u problemima.
Za AD Plastik dodatni udarac predstavljala je eskalacija rata u Ukrajini u veljači 2022. godine budući da je već ubrzo nakon raspada Sovjetskog Saveza otvorio i tvornicu u Rusiji. No predsjednik Uprave Marinko Došen već je početkom 2024. najavio da je nakon nekoliko godina neizvjesnosti primjetan pozitivan zaokret na tržištu.
Oporavak tržišta
“Rastu i narudžbe naših kupaca, a započinje i proizvodnja novih modela vozila. U protekloj smo godini imali 30 aktivnih projekata, od čega su tri započela, a za njih 18 očekuje nas početak serijske proizvodnje tijekom 2024. Istovremeno smo svoje prodajne aktivnosti maksimalno usmjerili na bolje popunjavanje kapaciteta i ugovaranje novih poslova.
U 2023. smo ugovorili još 112 milijuna eura novih poslova, što je sveukupno 317 milijuna eura novougovorenih poslova u posljednje dvije godine”, izjavio je u veljači čelnik grupacije sa sjedištem u Solinu koja se kroz desetljeća uspješnog poslovanja može pohvaliti cijelim nizom uglednih kupaca s kojima je razvijena uspješna poslovna suradnja: Renault, Nissan, Peugeot, Citroën, Toyota, Ford, Opel, VW, BMW, Dacia, Daimler, VAZ, GM-VAZ, Daewoo, Fiat-Chrysler, Mitsubishi…
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu