Sustav za pružanje cloud usluga ima mogućnost oporavka od eventualne katastrofe

Autor: PD VL native tim , 21. travanj 2024. u 22:00
Krešimir Jurić/ Davorin Visnjic/PIXSELL

Krešimir Jurić, direktor prodaje i marketinga u Setcoru.

Sve je veći broj tvrtki koje prepoznaju prednosti cloud poslovanja. To ne čudi uzme li se u obzir dostupnost umjetne inteligencije, mogućnost hakerskih napada te benefiti koje zapravo donosi outsourcing stručnim pružateljima cloud usluga.

Prednosti čuvanja podataka na cloudu naspram fizičkih servera su brojne. Prije svega bih izdvojio sigurnost kao glavni parametar prednosti u odnosu na tradicionalna rješenja. Pružatelji cloud usluga imaju postavljene visoke sigurnosne standarde iza kojih stoji cijeli tim stručnjaka kojima je osnovni fokus voditi brigu o sigurnosnim rizicima – istaknuo je Krešimir Jurić, direktor prodaje i marketinga u Setcoru, vodećoj hrvatskoj tvrtki u području cloud usluga.

Visoka razina ekspertize
Kao sljedeću prednost izdvojio je pouzdanost i dostupnost. Sustav za pružanje cloud usluga je, pojašnjava Jurić, višestruko redudantan u svim segmentima korištenjem više data centara na različitim lokacijama te ima mogućnost automatizacije procedure oporavka od eventualne katastrofe.

Automatizacija upravljanja je još jedna stavka koja donosi prednost i olakšava poslovanje jer je ideja da se korisnici fokusiraju na temelj svojeg poslovanja i tako razvijaju svoju dodatnu kompetentnost, a brigu o infrastrukturi prepuste stručnjacima.

Svakako ne smijemo zanemariti ni troškovni efekt. Kada govorimo o cloud poslovanju radi se o pretplatničkom modelu s vrlo jednostavnom mogućnošću skalabilnosti te su troškovi vrlo transparentni i predvidivi – istaknuo je Jurić.

Pogled u budućnost

Umjetna inteligencija omogućit će dodatne naprednije funkcionalnosti te naprednu analitiku podataka koje će služiti kao temelj za donošenje odluka od krucijalne važnosti za svako poslovanje.

Setcor je pionir na hrvatskom tržištu u pružanju cloud usluga, a svojim klijentima nudi širinu portfolia koji omogućuje “one stop shop” kada su u pitanju ICT proizvodi i usluge.

Pioniri smo u ovom poslu tako da je “know how” zagarantiran, ali isto tako se možemo pohvaliti visokom razinom ekspertize na poljima kibernetičke te informacijske sigurnosti, uslugama sistemske integracije te telekomunikacijskim i mrežnim rješenjima. Možemo odgovoriti svim zahtjevima tvrtke koja traži pouzdanog partnera u suočavanju sa sve dinamičnijim zahtjevima sukladno brzini promjena i osigurati rješenja iz gotovo cijele ICT domene – kaže Jurić.

Cloud poslovanje doživjelo je značajan porast proteklih nekoliko godina, a Jurić smatra kako će se isti trend nastaviti i u narednim godinama. Naime, era masovne digitalizacije za sobom povlači veliku potrebu za visokom razinom skalabilnosti i fleksibilnosti prije svega te općenito brzim razvojem tehnologije, a upravo cloud poslovanje sadrži sve te faktore.

Masovna digitalna transformacija zahtijeva prilagođavanje novim tehnologijama i promjenama u poslovnom okruženju kako bi se unaprijedila produktivnost, efikasnost i konkurentnost. To često zahtjeva povezivanje različitih IT sustava i aplikacija kako bi se omogućila bolja komunikacija i razmjena podataka unutar organizacije, ali i prema vanjskim partnerima.

Tvrtke upravljaju sa sve većim količinama podataka koje treba prikupiti, negdje spremiti, analizirati te u konačnici upotrijebiti za unaprijeđenje kvalitete poslovanja.

Dolaskom umjetne inteligencije omogućiti će se dodatne naprednije funkcionalnosti te napredna analitika podataka koje će služiti kao temelj za donošenje odluka od krucijalne važnosti za svako poslovanje – napominje. No umjetna inteligencija i masovna digitalizacija za sobom povlače i neke potencijalne probleme. Socijalni inženjering i manipulacija informacijama, smatra Jurić, veći su izazov nego tehnički sigurnosni aspekt.

Prijetnje AI-a
Već svjedočimo kreiranju jako uvjerljivih lažnih sadržaja, plasiranju lažnih vijesti, manipulaciji ljudi kroz razgovore i razne prezentacije. Regulatorni okvir nije još jasno definiran i tu treba tražiti rješenja koja će znatno utjecati na smanjenje negativnih posljedica AI-a.

Svakako razvijanje kritičnog razmišljanja i provjera vjerodostojnosti informacija mora postati naša svakodnevica bez obzira što regulativa propisala i to je najbolja obrana. Što se tiče samog tehničkog aspekta, AI pridonosi automatizaciji procesa pa tako nažalost i onih nepoželjnih poput kibernetičkih napada i tu obranu treba tražiti kao u modelima prije dolaska AI, a to je konstantna edukacija o sigurnosnim prijetnjama i pridržavanje sigurnosnih praksi – pojašnjava Jurić.

Spomenute regulative ponekad i otežavaju život krajnjim korisnicima jer nisu najbolje iskomunicirane te izostaje edukacija prije uvođenja. Često s zato događa da korisnik ne razumije što mora učiniti i kako se prilagoditi regulativi. Setcor je u tim slučajevima partner za rješenje problema.

Kao tvrtka koja je kroz cijeli svoj vijek poslovanja konstantno prisutna na tržištu koja podliježe određenim regulacijama razvili smo ekspertizu, posjedujemo certifikate te u konačnici vrlo često budemo svijetlo na kraju tunela za krajnjeg korisnika – ističe Jurić.

* Sadržaj omogućio Setcor

Komentirajte prvi

Organizator
Powered by
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner

New Report

Close