TikTok kreatorima sadržaja nudi mogućnost zarade kroz programe TikTok Creativity i TikTok Rewards, kao i poklone koje dobivaju od pratitelja tijekom prijenosa uživo, a TikTok dobiva dio prihoda ostvarenih ovom metodom.
Prema izvještaju kojeg donosi Bloomberg, ByteDance koji je vlasnik TikToka, prošle godine je povećao svoje prihode od ove aplikacije za 60 posto. U skladu sa tim, zarada je porasla na 40 milijardi dolara. Inače, ta brojka je iznosila 25 milijardi dolara 2022. godine.
Udio u ovoj zaradi ima i TikTok Shop koji je TikTok pokrenuo u SAD-u i zemljama jugoistočne Azije. TikTok Shop omogućuje prodavačima da vode svoje e-trgovine putem te platforme. TikTok dobije proviziju od prodaje koja se ovdje ostvari.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu