Riječ je o cjelovitom rješenju za povezivanje budućeg kontejnerskog terminala u Omišlju s novim cestovnim i željezničkim pristupom, krakom nizinske pruge od Krasice s ogrankom za Krk.
To je rješenje ne samo za preopterećeni postojeći Krčki most, rekao je Butković, već i potpuno nova prometna cjelina koja bi zadovoljila volumene budućih tereta.
Planiran je zahvat duljine sedam kilometara, a predviđena je i pristupna cesta s priključkom od autoceste do novog mosta i spojne ceste na otoku Krku, te do čvorišta Omišalj-sjever.
Novi Krčki most bit će duljine 850 metara, vijadukt Krk 900 metara, tunel 740 metara, a bit će izgrađena i tri čvorišta za povezivanje na postojeću cestovnu infrastrukturu.
Prvi korak već je učinjen, pri kraju je nabava za projektiranje izgradnje novog Krčkog mosta, dodao je.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu