Nova studija koju je proveo BravoDeal, online stranica koja sakuplja kodove za popuste, kupone i ponude za kupce, otkrila je najpovoljnije maloprodajne trgovine mješovite robe u Americi. Zanimljivo je da su se na vrhu liste našla dva europska trgovca.
BravoDeal je koristio platformu Kaggle da bi odredio 12 najčešće kupljenih prehrambenih proizvoda – kao što su jaja, kruh, mlijeko, pileća prsa, smrznuta pizza i deterdžent za rublje – iz 11 vodećih američkih lanaca supermarketa, prenosi Eat This, Not That.
Zatim je u svakoj trgovini pronašao najjeftiniju verziju svakog od navedenih proizvoda odgovarajuće težine te izračunao koliko bi kućanstvo s tri člana platilo za tih 12 artikala u svakom lancu. Na kraju su rangirali 11 trgovačkih lanaca od najjeftinijeg do najskupljeg.
Na prvom mjestu našao se Aldi, na drugom Lidl
Diskontni trgovac Aldi zauzeo je vrh liste kao najpovoljnija trgovina mješovitom robom u Americi s prosječnom cijenom košarice, koja sadrži 12 osnovnih prehrambenih proizvoda, od 43.48 dolara (39.72 eura). Ovaj trgovac se istaknuo najpovoljnijim cijenama kruha i jaja, prenosi Index.
Lidl se našao na drugom mjestu s prosječnim tjednim troškom od 54.24 dolara (49.55 eura). BravoDeal je istaknuo da je imao najpovoljniju smrznutu pizzu od svih trgovačkih lanaca na popisu, no Aldi je imao povoljnije cijene za ostale prehrambene proizvode.
Trader Joe’s zauzeo je treće mjesto s prosječnim tjednim troškom od 60.58 dolara (55.35 eura), a za njim slijede Albertsons (63.18 dolara / 57.72 eura), Walmart (64.98 dolara / 59.34 eura), Target (65.38 dolara / 59.71 euro), Kroger (65.78 dolara / 60.07 eura), Publix (70.19 dolara / 64.10 eura), Whole Foods (73.98 dolara / 67.56 eura) i Sam’s Club (106.47 dolara / 97.23 eura).
Costco se pokazao kao najmanje povoljan lanac supermarketa s prosječnim tjednim troškom od 267.94 dolara (244.70 eura), zauzevši 11. mjesto. Važno je napomenuti da Costco i Sam’s Club posluju na drugačiji način u odnosu na većinu drugih trgovačkih lanaca na ovom popisu jer uglavnom prodaju proizvode u većim pakiranjima, što ih čini skupljima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu