Kompanija Nestlé objavila je cjelogodišnje rezultate za 2023. Na razini Grupe ostvaren je organski rast koji je iznosio 7,2%, uz povećanje cijena od 7,5% i realni interni rast (RIG) od -0,3%. Rast se temeljio na rezultatima u svim geografskim područjima i kategorijama. U Hrvatskoj je prošle godine kompanija ostvarila organski rast od 13%.
“Iza nas je godina na koju smo ponosni kao kompanija i kao tim jer smo jasno pokazali odlučnost u ispunjavanju poslovnih ciljeva.
Zahvaljujući usmjerenosti na krajnje potrošače i kupce, što je okosnica naših strategija, ostvarili smo odličan uspjeh u kategoriji hrane, pića, hrane za kućne ljubimce i proizvoda za profesionalnu uporabu Professional.
Godina 2023. bila je još jedna prekretnica u daljnjem razvoju i unapređenju naših društveno-odgovornih inicijativa Vrtim Zdravi Film i #BirajZeleno kojima želimo educirati građane i potaknuti ih da usvoje zdrave navike i brinu za okoliš.
Također, nastavili smo pomagati mladim poslovnim stručnjacima na početku njihovog profesionalnog puta kroz trotjednu edukaciju i praksu u sklopu našeg programa Nestlé Summer’s Cool”, rekao je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu