‘U digitalizaciji HNK pomogle prakse kazališta i opernih kuća Londona i Beča’

Autor: Domagoj Puljizović , 19. veljača 2024. u 13:15
Darko Horvat, predsjednik Uprave Mplus Grupe, glumica Zrinka Cvitešić i intendantica HNK Iva Hraste Sočo/PD

Mplus grupa pojačala u 2024. sponzorstvo vodećoj kulturnoj instituciji za 70 posto.

Mplus Grupa, europski pružatelj BPTO usluga za outsourcing poslovnih i tehnoloških procesa, povećala je vrijednost sponzorstva Hrvatskom narodnom kazalištu u 2024. godini za čak 70 posto.

Tvrtka je već prošle godine najavila da će osim financijskih sredstava, pomoći Hrvatskom narodnom kazalištu (HNK) napraviti tehnološki iskorak u odnosu s publikom kroz digitalizaciju baze podataka te izravnu komunikaciju s pretplatnicima.

57,34

posto skočili su prihodi od pretplata u 2023. zahvaljujući i digitalnoj transformaciji

Digitalizirali bazu podataka
“Naš umjetnički program koji je prepoznala publika, uz digitalnu transformaciju, rezultirao je porastom prihoda od pretplata od 57,34 posto. U ovoj godini, suradnja s Mplusom će se dodatno pojačati te će Mplus uz korisničku podršku našim gledateljima, još intenzivnije postati partner Drame, Opere i Baleta HNK u Zagrebu, uključivanjem u razne aktivacije koje pripremamo.

Suradnja s Mplus-om postala je primjerom korporativnih partnerstava HNK u Zagrebu te cijenimo što Mplus aktivno podržava razvoj kreativne i kulturne industrije”, istaknula je Iva Hraste Sočo, intendantica Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, koje ove sezone ima više od 5500 pretplatnika.

Tijekom suradnje, Mplus je, uz značajnu izravnu financijsku podršku, digitalizirao bazu podataka zagrebačkog HNK i time dobio suvremenu bazu pretplatnika, kategoriziranih prema klasifikaciji pretplate. Za središnju nacionalnu kazališnu kuću, Mplus proveo je i pozivajuću, tzv. outbound kampanju, promovirajući Zagrebački operni festival i informirajući publiku o početku prodaje pretplata.

Cjelodnevna korisnička podrška

U skladu s iskazanim zanimanjem publike, vrijeme korisničke podrške produženo je na cijeli dan. Ljubitelji opere, drame i baleta sada mogu kontaktirati HNK od 8 do 20 sati.

Primjer korporativne suradnje
U skladu s iskazanim zanimanjem publike, vrijeme korisničke podrške produženo je na cijeli dan. Ljubitelji opere, drame i baleta sada mogu kontaktirati HNK od 8 do 20 sati, čime je olakšana dostupnost informacija pozivateljima, odnosno rješavanje eventualnih pitanja i nedoumica. Ova inicijativa usmjerena je na poboljšanje korisničkog iskustva i pružanje bolje podrške publici koja uživa u kulturnim događajima u HNK.

“HNK je u Zagrebu ključna institucija na kulturnoj sceni Hrvatske, te smo ponosni što smo postali primjer uspješnog korporativnog partnerstva. Podržavamo njihovu digitalnu transformaciju i razvoj umjetničkog programa, što je publika izrazito dobro prihvatila.

Uvidjeli smo važnost prilagođavanja različitim generacijama publike, te smo zajedno radili na implementaciji novih komunikacijskih tehnologija i optimalnih za svaku generaciju, poput chata za komunikaciju s mlađom publikom”, rekao je Darko Horvat, predsjednik Uprave Mplus Grupe.

“Također, slijedili smo svjetske prakse kazališta i opernih kuća u većim gradovima poput Londona, New Yorka i Beča, te smo započeli s automatizacijom pozivanja pretplatnika za rođendane i porukama za podsjećanje publike o predstavama, a naši kanali su otvoreni od 8 do 20 sati”.

Komentirajte prvi

New Report

Close