Ryanair širi kapacitete u regiji, BiH u samom vrhu

Autor: Poslovni dnevnik , 15. veljača 2024. u 22:00
Irski prijevoznik će dodati nevjerojatnih 1,4 milijuna sjedala/Shutterstock

Budući da ljetna sezona 2024. počinje za nešto više od mjesec i pol dana, 30. ožujka, mnogi prijevoznici tek trebaju dovršiti svoje planove. 

Ryanair, Air Serbia, Pegasus Airlines, easyJet i Wizz Air ove će ljetne sezone u odnosu na prošlu imati najviše kapaciteta među avioprijevoznicima na tržištima bivše Jugoslavije.

Budući da ljetna sezona 2024. počinje za nešto više od mjesec i pol dana, 30. ožujka, mnogi prijevoznici tek trebaju dovršiti svoje planove. Međutim, postojeće razine kapaciteta i promjene daju dobar pokazatelj tko će ponuditi najviše kapaciteta u usporedbi s prošlom godinom.

Na prvom mjestu je Ryanair koji će ovog ljeta biti najbrže rastuća aviokompanija u regiji. Prijevoznik će dodati nevjerojatnih 1,4 milijuna sjedala, što će rezultirati povećanjem od gotovo 50% u usporedbi s ljetom 2023.

Ovo dolazi u trenutku kada se niskotarifni prijevoznik ovog ljeta priprema otvoriti novu bazu u Dubrovniku i pokrenuti nove letove iz Zadra, Zagreba i Sarajeva.

U nadolazećoj ljetnoj sezoni Ryanair će najviše raspoloživih kapaciteta imati na liniji Zagreb – London Stansted, zatim na liniji Memmingen – Banja Luka, potom Dubrovnik – Stansted i Dubrovnik – Dublin.

Na drugom mjestu je Air Serbia, koja će ovog ljeta svojoj mreži dodati gotovo 390.000 dodatnih mjesta na temelju postojećeg rasporeda. Rast je uglavnom rezultat povećanja frekvencija na brojnim rutama, kao i više od desetak destinacija pokrenutih tijekom druge polovice prošlog ljeta koje su u mreži od početka ove sezone. Ukupno će se kapacitet povećati za 11,3 posto u odnosu na prošlu godinu.

Ta aviokompanija ima najviše sjedišta na letovima između Beograda i Tivta, a slijede linije iz glavnog grada Srbije za Podgoricu, potom Pariz, kao domaćin Ljetnih olimpijskih igara 2024. godine, te Zürich, piše Ex-Yu Aviation News.

Pegasus Airlines će dodati 238.849 sjedala na tržištima bivše Jugoslavije, nastavljajući s uvođenjem novih linija u regiji. Slijedi uvođenje usluga iz Antalije za Prištinu, Sarajevo i Skoplje tijekom ljeta. Niskotarifni zračni prijevoznik povećava svoje ukupne kapacitete u regiji za 50,4% u odnosu na prošlu godinu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close