Prema posljednjim procjenama, oko 90 milijuna kućanstava u Europskoj Uniji posjeduje barem jednog kućnog ljubimca, no taj će se broj u budućnosti sigurno povećati. Stoga ne čudi sve veća potražnja za kvalitetnom hranom i uslugom. Sve je rezultiralo time da su prihodi europskog tržišta hrane za kućne ljubimce dosegnuli 29 milijardi eura u 2022. godini, a predviđanja pokazuju kako će navedena vrijednost vjerojatno biti oko 35 milijardi eura do 2025. godine.
GlobalPETS Forum, jedan od najvećih svjetskih događaja posvećenih kućnim ljubimcima, uglavnom se bavio tom temom. Najveća imena maloprodaje okupila su se u Veneciji kako bi razgovarala o trendovima i inovacijama u ovoj sve profitabilnijoj, dinamičnoj industriji.
Glavni izvršni direktor Pet Network Internationala (PNI), Timo Tervo, koji je na tribini sudjelovao kao jedan od glavnih govornika, prenio je koliko truda i rada je potrebno da bi se poboljšala kvaliteta pružene usluge četveronožnim klijentima. Gospodin Tervo je proteklih petnaest godina proveo na rukovodećim pozicijama u maloprodaji, dok je 2022. godine postao direktor PNI-a. Od tada je tvrtka proširila svoju maloprodajnu mrežu na 242 trgovine na pet tržišta, te uspjela povećati ukupan broj kupaca. PNI posluje kroz brend Pet centar, industrijskog lidera na hrvatskom tržištu, koji je svoj status dobio zahvaljujući inovativnom pristupu kupcima.
Prezentacija gospodina Terva pokazala je koliko zahtjevan zadatak predstavlja zadržavanje uloge lidera u industriji, bez obzira na vrstu poslovanja, te važnost stalnog praćenja navedenih trendova. Uz to, prenio je i znanje stečeno dugogodišnjim radom i osobnim razvojem, jer je glavna tema njegovog predavanja bila upravljanje velikim brojem poslovnica na više tržišta, borba s inflacijskim utjecajima te nastojanje da tvrtka uvijek ostane korak ispred konkurencije.
Gosp. Tervo naglasio je glavni fokus za tvrtku – orijentacija na kupce uz korištenje višekanalne strategije. Cilj strategije je staviti kupca u središte svog poslovanja i pružiti vrhunsko iskustvo kupnje uz pomoć napredne tehnologije. Pet Network International ima veliki broj internacionalnih brendova, kao i svoje pomno kreirane vlastite i ekskluzivne proizvode, koji kupcima omogućuju pristup klasičnim proizvodima, ali i onima premium kvalitete. Stoga su personalizacija pristupa i praćenje potreba kupaca putem AI CRM sustava važni strateški ciljevi PNI-a. Uvidi iz CRM sustava od velike su pomoći u koordinaciji obuke, koja će pomoći zaposlenicima da predlože pravi artikl za svakog kupca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu