Konceptom „Uvijek niske cijene“ ovaj danski maloprodajni lanac za uređenje doma garantira dugoročnu stabilnost cijena, umjesto sezonskih sniženja i promotivnih ponuda. Potrošači se tako ne moraju brinuti hoće li artikl koji im je potreban biti povoljniji ako čekaju nekoliko tjedana ili mjeseci.
Među više od 1000 artikala koji su prešli u ovaj novi JYSKov cjenovni status nalaze se sve grupe proizvoda – od namještaja, tekstila, rasvjete, do dekoracija, opreme i dodataka za dom. Artikli koji imaju najbolje cijene po pojedinim grupama proizvoda imaju oznaku „Uvijek niska cijena“ i lako su prepoznatljivi u svim trgovinama diljem Hrvatske, kao i na webshopu.
„Svrha ovog koncepta cijena je zaštititi kupce od oscilacija cijena i olakšati im odabir. Jednostavno, kada kupac vidi oznaku „Uvijek niska cijena“, može biti siguran da je cijena uvijek točna i da može kupiti proizvod po istoj cijeni u bilo koje vrijeme”, pojašnjava Dražen Eldić, JYSKov Retail manager i član Uprave za Hrvatsku.
Praksu „Every day low price“ JYSK provodi već godinama, a sada se odlučio na implementaciju ovog popularnog koncepta na znatno većem broju artikala. U vrijeme inflacije, to će svakako dobro doći hrvatskim potrošačima koji će od sada imati zagarantirano niske cijene te će im omogućiti opremanje doma u trenutku kada im je to potrebno, bez čekanja na akcije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu