Nakon što je Schwarz Grupa prije nekoliko tjedana nastavila sa sniženjem cijena žitarica na red za sniženje su došli i drugi proizvodi.
Maloprodajni divovi Kaufland i Lidl snižavaju cijene više od 50 organskih proizvoda. Kako je rečeno iz tvrtke pad cijene je moguć zbog pada cijena sirovina, piše Fenix Magazin.
I dok Kaufland i Lidl snižavaju cijene organskih proizvoda, Aldi Süd nastavlja širiti svoju bio ponudu.
U svakom slučaju, kupci imaju koristi od trenutnih promjena u diskontima, kao i u lancu supermarketa iz Neckarsulma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu