Netflix i A1 Hrvatska predstavili su prošloga tjedna u Francuskom paviljonu Studentskog centra u Zagrebu strateško partnerstvo koje će sadržaje globalno poznatog streaming servisa približiti onima u Hrvatskoj koji se nisu odlučili izravno kupovati ga.
Tom prilikom Monika Majstorović, direktorica marketinga za privatne korisnike u A1 Hrvatska izjavila je: “Uvrštavanje Netflixa u našu ponudu sljedeći je inovativni iskorak k još boljem korisničkom iskustvu, kojim nastavljamo predvoditi na domaćem tržištu.
Nudeći pristup tom popularnom servisu, korisnicima donosimo najbolje od zabave iz udobnosti njihovog doma.
Kontinuiranim obogaćivanjem našeg portfelja usluga nastojimo izlaziti iz okvira standardnih telekom ponuda, nudeći premium uslugu koja je još bolje prilagođena potrebama i željama korisnika”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu