Prema studiji “Brand Finance Global 500” objavljenoj u Davosu, Deutsche Telekom u čijoj je grupaciji i Hrvatski Telekom, jedan je od najvrjednijih svjetskih brendova, najvrjedniji telekomunikacijski brend na svijetu, te najvrjedniji korporativni brend u Europi.
U odnosu na prethodnu godinu Deutsche Telekom je napredovao na svjetskoj ljestvici za dvije pozicije te je danas 9. najvrjedniji svjetski brend.
Najvrjedniji je Apple, ispred Microsofta, Googlea i Amazona. Uspjeh DT-a temelji se na najvišoj vrijednosti brenda u povijesti kompanije, a koja iznosi 73,3 milijarde dolara, što predstavlja rast od 17% u odnosu na prethodnu godinu.
“To je nevjerojatan uspjeh za našu kompaniju. Naša krovna strategija globalnog brenda pokazuje se uspješnom i pogođenom, a investicije u brend daju rezultate”, istaknuo je Ulrich Klenke, Chief Brand Officer Deutsche Telekoma.
Britanska savjetodavna tvrtka Brand Finance pripisuje značajan porast vrijednosti brenda Deutsche Telekoma pozitivnom gospodarskom i tehnološkom razvoju, a uspjehu Deutsche Telekom Grupe pridonose sustavna ulaganja u kvalitetu mreže, digitalne tehnologije i korisničko iskustvo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu