Doktorica znanosti u poduzetničkim vodama: Kako sam komunikacijski narativ pričanja priča pretvorila u uspješan posao

Autor: Poslovni.hr , 17. siječanj 2024. u 10:34
Foto: Sanja Jagatić

Da su poduzetnici željno iščekivali ovaj pristup na hrvatskom tržištu, a komunikacijska industrija dobila novu nišnu story fokus agenciju, dokazuje i činjenica kako postoji lista čekanja za klijent

Strateški, sustavna i organizirana komunikacija ključna je za kreiranje identiteta, jačanje imidža i izgradnju reputacije – bilo da je riječ o čovjeku, organizaciji, proizvodu, usluzi, brendu, naciji ili državama svijeta. Upravo na ovim temeljima izgrađena je nova poduzetnička priča mlade doktorice znanosti Doris Vukšić. Osnivačica komunikacijske agencije Going Public otkrila nam kako nastaju inspirativne priče hrvatskog poduzetništva, koje vrijednosti žive i kako pridonose društvenom pokretu koji slavi uspjeh čovjeka.

Priče o junacima novog doba

Doris Vukšić, komunikacijska stručnjakinja i autorica knjige o brendiranju inovativnosti, već više o 15 godina radi na komunikacijskim projektima za jačanje inovacijskog potencijala kroz različite inicijative i Vladine mjere za financijsko poticanje poduzetništva. Posljednje dvije godine predvodila je stratešku komunikaciju digitalne agencije u IT sektoru, a svoj doprinos znanosti kontinuirano primjenjuje predajući na različitim kolegijima za Odnose s javnošću. Iskorak u poduzetništvo dogodio se kako kaže sasvim slučajno, doslovno preko noći, kada je odlučila odbaciti postavke svog genetskog koda i korporacijskog mindseta i sama pokrenuti posao.

Shvatila sam da puno više mogu dati svijetu. Prepoznala sam potrebu personaliziranog pristupa malih poduzetnika i startupova koji su jednostavno željeli tržištu predstaviti svoj rad, no nisu se usudili pristupiti velikim PR agencijama, niti su ih mogli priuštiti… S druge strane, provela sam znanstvene analize koje su pokazale kako hrvatski mediji nedovoljno komuniciraju uspješne poduzetničke priče, dok javnost zapravo želi više čitati o ljudima koji jednostavno – inspiriraju. Upravo iz tog razloga odlučila sam ‘malom’ čovjeku ponuditi priliku da ispričam svijetu njegovu priču. Nedvojbeno, autentične, inspirativne priče, one s kojima se ljudi mogu poistovjetiti, koje povezuju brend s publikom na emocionalnoj razini – osiguravaju dodanu vrijednost brenda, grade odnose i stvaraju iskustva koja se pamte. Već prvi mjesec pokretanja agencije preuzela sam pet klijenata što mi je potvrdilo da radim nešto dobro i dalo vjetar u leđa za nove pobjede.” – izdvojila je Doris Vukšić.

Vrijednosti koje slave čovjeka

Usluge agencije obuhvaćaju poslovno savjetovanje, PR & medije, organizaciju događanja i edukacije iz područja komunikacija. Njihova strategija fokusirana je na strateški pristup, gradnju dugoročnih odnosa, kvalitetan sadržaj i koncept stvaranja priča (brand storytelling). Njihove priče temelje se na tri medijska postulata – informirati, educirati i zabaviti. Ono što ovu komunikacijsku agenciju izdvaja od ostalih agencija na tržištu su svakako vrijednosti za koje se zalažu i koje svakodnevno žive.

Sve počinje i završava – čovjekom. Slavimo ono dobro u čovjeku, njegove temeljne ljudske vrijednosti, njegov talent, viziju i uspjeh koji živi. Vrednujemo autentičnost, potičemo inovativnost i ustrajemo ostaviti bolje društvo i zeleniji planet za generacije koje dolaze. Na sreću imamo taj luksuz birati klijente s kojima ćemo raditi i biti okruženi ljudima koji dijele tu viziju s nama. Stoga danas, kroz Going Public, želim svijetu ispričati još neispričane priče o stvarnim ljudima, vizionarima koji pomiču planine, ljudima koji žive svoje vrijednosti i inspiriraju druge da se usude sanjati velike snove.” – zaključila je poduzetnica.

Doprinos zelenijem planetu i digitalnoj održivosti

Svjesni činjenice kako je Internet četvrti najveći zagađivač na svijetu te kako je njegov ugljični otisak veći čak i od otiska cijele avio-industrije, agencija je promišljeno pristupila i održivosti svog digitalnog poslovanja. Naime, njihova web stranica razvijena je po principima digitalne održivosti. Po posjeti proizvede samo 0.05 grama CO2 što je čini učinkovitijom od čak 95 % svih testiranih stranica na svijetu. Stranica ima odlične performanse i opravdano nosi A+ ocjenu izvrsnosti po pitanju digitalne održivosti. Za ovaj inovativan pristup, dizajn i razvoj zaslužna je mlada hrvatska tech agencija, Creek and Pine, koja se bavi razvojem low-carbon web stranica. Da su poduzetnici željno iščekivali ovaj pristup na hrvatskom tržištu, a komunikacijska industrija dobila novu nišnu story fokus agenciju, dokazuje i činjenica kako postoji lista čekanja za klijente koji žele upravljanje svojom komunikacijom prepustiti ovom mladom i perspektivnom komunikacijskom timu. A tko su novi junaci hrvatskog poduzetništva o kojima su već ispričali priče provjerite na www.goingpublic.hr

Komentirajte prvi

New Report

Close