U sklopu priprema za turističku 2024. HTZ je pokrenuo promotivnu kampanju koja za cilj ima poticanje ranih rezervacija i putovanja.
Među tržištima obuhvaćenim kampanjom su ona s kojih hrvatski turizam ostvaruje najviše turističkog prometa, ali i ona koja najbolje reagiraju kada je riječ o ranom bukiranju – Njemačka, Austrija, Velika Britanija, Švicarska i Belgija. Kampanja će se provoditi do kraja veljače 2024. na najznačajnijim buking platformama tih zemalja.
“Ranije rezervacije predstavljaju trend koji se polako, ali sigurno vraća, posebice u kontekstu povoljnijih cijena”, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Putovanja usred covid krize, kako je naveo, rezervirala su se u last minute aranžmanima, ali kako se tržište oporavilo, vratio se i trend ranijeg bookiranja.
“Cilj nam je ojačati poziciju Hrvatske kao sigurne i visoko kvalitetne turističke destinacije koja će biti jedan od prvih izbora inozemnih gostiju pri osmišljavanju svog idealnog godišnjeg odmora”, izjavio je Staničić.
Promocija aktivnosti bit će realizirana kroz offline, online i social medije, a dodatna vrijednost ovih aktivnosti jest promidžba Hrvatske putem landing stranica koje su isključivo posvećene našoj zemlji i nalaze se na platformama na kojima korisnici mogu izabrati i rezervirati smještaj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu